| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 8 日 星期二  |
| 2008-04-08 |
分類: 未分類 |
-33-
好悶,,今日補完習,,食完飯就偷雞上網
可以話係係HM冇溫過書既
下個禮拜就考中期試LU
fD們要加油丫!!
肥謙哥哥又係啦,,,願天主保佑xDD
今日又如常返學,,不過就返到去差唔多遲到
好彩都係冇姐,,,,
之後就上堂上堂同上堂
之後午膳個陣係度追住問梁家瑋DEEDEE
係唔係佢打比周媽子
之後佢比人擇名,,我咪話囉..
哪,,你認左佢呢,,就擦得你個名嫁啦
之後佢話,,哇,,咪姐係叫我食死貓,,之後同潔,,屎鋒同LEO係度笑囉
不過我已經有目標lU,,kakakaka
小完識,,`上到去,,左邊又有條友黎左
忽忽麟丫xDD
之後我係度整肥方,,佢就係度話,,有冇搞錯丫,,蝦人既你衰得你丫
我咪話,,衰得過你,,佢::點解丫,,我::係度整我個fD,,
佢::係佢整我先嫁,,,我::佢整你唔1定要整返佢嫁
之後佢轉筆啦,,轉轉下,,趺左落地,,係我隻腳下面
之後話,,幫佢執,,我話,,抵你死丫,,轉筆丫哪,,睇你下次趺去邊
之後又轉,,又係趺,,抵佢死啦
|
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
| 2008-04-07 |
分類: 未分類 |
唔該丫,,某位先生,,
睇完你就留下個Cm仔啦
打幾隻字姐,,又唔係好難
我又唔係成日要求你留,,上1次我uP相真係uP左15分中嫁
比個Cm黎啦,,唔該丫先生
公告::
由於下個禮拜要考試
所以呢,,我就應該唔會點開msn,
就算開都係9點幾10到,,甚至11點到
見到我就add,,,見唔到就sd off msg啦
呢個bl0g,,有可能到唔知幾時先會update
不過我都會盡量打尼個bl0g
唉,,下個禮拜就要考試,,
我已經好想喊嫁啦,,,,
我1定要全級40名之內,,最好都係35名啦(事關5年級下學期最好既成績
全班就奇望冇咁大,,都係3-4名啦
日日溫書溫到好攰,,,今日溫左常6b冊,,聽日去補習溫英文
英文都唔洗點理,,不過英默我都溫左
英文唔洗理,,姐係依家要K0既係中數常,,,加油丫
為左尼個試,,唔打BL0G都係抵既xDD
sCH;;
今日又同潔返學lU,,1返到去,,見到佢個頭,,,,,,,,,,
之後返學啦,,返到去仲有時間,,行左陣就集隊
之後都好悶,,,,,
到左午膳個陣,,肥方講上1次圖書堂雞澤講過既野
佢話佢中意食精,,我咪話囉;;哥哥,,咩叫做精丫
佢話::姐係,,,,姐係男仔下面噴出黎既野,,
我話;:下,,唔係淨係噴尿既姐咩?!
佢話::o靚好,,唔好句句都玩針對w0,,之後笑爆
小完識,,返去又係度玩肥方,,問佢話叫精姐
佢話::(指住奶健)你問呢位哥哥啦,,,
我係度喪問佢性知識...eg,,咩叫condom,,打飛機,,月經等等既野
笑到我死死下,,因為實在太好笑
之後都係上英文堂,,悶到我丫,,,,,,,,
-\/-'''-\/-'''-\/-'''-\/-''' |
« | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | ... | 233 | »
|