MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

♥x`; PTung
病左病左病左病左`!
candy96626
暱稱: ★;:arTung'`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
日誌統計
文章總數: 466
留言總數: 390
今日人氣: 2
累積人氣: 18470
2008 年 10 月 23 日  星期四   晴天


2008-10-23 分類: 未分類

琴日又傾左成粒鐘電話 `令喉嚨痛變本加厲

特登較早個鬧鐘`去沖涼洗頭-3-

沖完 `再訓左半粒中 `喉嚨痛到乜-3-

搭車個陣見到紙巾呀又`

返到去 `坐第1個位真係特別煩囉 `返到去又話要收d咩又唔知點

搞到我勁亂 `張台勁多野 `無拉拉隔離個行既野會擺係我到-______-''

無拉拉又唔見左張紙`煩到爆囉-3-''

超好笑 `晨讀拎左危險人物IV返去睇 `之後林瀚恩話交換睇

之後佢話好驚 `唔睇xd `笑爆xdd`之後交野個陣 `勁亂`搞到連張晨讀紙都拎埋出去

上eng `出去寫野 `snack sh0p我寫左snake shop

mis yip話好恐怖=]] `上西史 `預左有野要改正

因為我測驗簿無簽到名 `拎完本野 `拿拿臨問喬喬借中史書抄

好彩岩岩好抄到姐=]] `上中史 `;;好悶囉

上Maths `仲悶 `想睡甘濟 `;;大小息落左去足球機開波

之後上CL`屌部機 `慢到成隻龜甘-.-''成5-!o分鐘 `都開唔到w0rk `lag到想爆粗

之後開到 `又聽唔切咪問筠佢地囉 `之後又話:;本筆記有呀 `自己搵拉~

識做洗鬼問你呀-3-; `]勁sad囉-_____-'' `唔識做無人理 `lag機lag到無人理-3-''

跟住地理堂撕左理科簿1張紙`寫信比周晴

之後要匯報~ `我連張紙睇都未睇過就叫成team人出去匯報

筠叫我執生囉-.-'' `講野窒下窒下`求求其其up幾句算數

食lunch `家下發覺到 `婷對我好好的!!  `

lunch成日幫我拎餐=]] `又幫我拎野 `>3<

跟住跟住就1盒啫喱2份食xdd `食完落去打波 `個波係筠到

旦又同姣婆打緊 `咪唔過去囉! `]之後無啦啦勁大聲有條友響我全朵

之後想睇下邊條目咀嗌我全名甘仆雞 `1個波打到我後腦-.-''

原來係筠掟過黎-_______-'' `問佢唔係同陳妙紅胡晴晴個d打嫁咩?

佢話:;`唔想同姣婆打 `太好了^______^

打波打到kai下kai下甘 `好笑又好玩 ^______^''

打到1點7到去拎書 `拎完再打過 `打多5分中就集隊拉

之後本身講緊紙巾某牌子拉~ `之後呀筠同我講話:;你摸下我髮尾係咪濕既?

諗到個gag `我話:;你到頭髮in唔in un嫁?! `你個頭又濕 `甘咪係tempoxdd

笑死了xdd `上到科學室`係度飲野`想飲個陣呀sir無啦啦拎個頭過黎`-.-'

派I.S卷 `43分 `並沒有唔開心 `我仲笑住t!m xdd

差7分先合格囉我頂 `之後係度玩下笑下

3角架要畫圖 `我真係畫左3隻腳xdd `狂同洪敏婷係度玩同搞gag

之後呀sir扣錯分 `之後要出去改返d分拉 `無拉拉比洪敏婷扯我話幫佢溫書

跟住出到去 `頂頂頂`呀筠d成績仲好過我 `佢合格

無拉拉薛嘉泳拖住我隻手-3-'' `之後無拉拉婷同呀sir講::;呀sir!我份卷比人撕左3舊牙

笑死左 `呀sir問係咪筠同婷兩個係咪左右拉拉扯扯 `佢話係..`我問婷

下 `..左右拉扯點解會撕到3舊野既?`唔係2舊姐咩??

笑死了!  ```明明加1分 `呀sir幫我加左3分

甘就46了xd `旦依然唔合格 ``之後地理quiz `算易了吧?

打波 `見到姣婆無心機打

練上手個陣 ;`搵洪敏婷1齊練  `although佢唔係排球學會

勁好玩wo!! `st.mary今日對我地 `第1局:;我地24:;o9

st.mary有d姐姐好靚女牙!!>______< `放學搭車同楊咩1齊搭



2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天


2008-10-22 分類: 未分類

琴日臨訓前傾左成粒中電話

搞到部電話勁興 `又無電-.-''

今朝起身 `唔想返/________\

病病地 `無乜心機返學 `;;]

喉嚨有d辛苦 `搭車個陣見到霍詠儀

同佢1齊坐 ``跟住係度背岳飛 `返到去即做數test改正

上到去 `同1時間有2條友問我做左音樂書未 `

我乖女黎嫁嘛 `梗係做左xdd `;;之後幫佢地2條友做得勁攰

有4首歌個寫音 `2條友加埋成8首`痴你個線呀

最後成功係上music前做好^_______^ `無帶譜`好彩無白痴到同老師講姐

小息即飛返落去拎野落art R00m `廢事條友又係度嘈嘈嘈

落到去`好彩都仲未入得姐xdd `;;要畫4個槁比條友

求求其其hea左比條友算`煩到爆囉-.-''`我寧願條友比分比低d都好過佢係度嘈黎嘈去

小息又玩足球機 `下下都玩到隻手勁痛囉!

之後飛上去 `上maths `之後mis chan比時間我地做數

話同得隔離討論 `之後係度同17號玩紙巾張台xdd `係度畫公仔又寫fuck

lunch玩代名詞 `係度講有條友叫呀a `點知葉a望住我笑

我問佢咩事 `佢話:;點解條友要叫呀a `我諗返::[係wo `葉a係叫呀a woxdd

落到去玩 `自從琴日比人爆左格之後`就無得收波

跟住好彩望到有條友有2個波 `叫佢比左1個我地^_______^

唔知乜水同我講話:琴日爆格個d人拎左個波去自己locker到`屌你呀

甘撚鳩呀 ``今日打波都好好玩=]]

上eng堂 ``派卷 `閱讀理解真的很容易 `仲易過之前係補習到做個d-3-''

m.c題 `易死了!! `旦有人話好難囉-3-'' `真係好好笑=]]

mis yip再次講大話:;話a班d人都覺得好易 `

31/60 `岩岩合格=]] ``maths又係 `eng又係

唔通聽日個份i.s都係@@ `

落堂之後去左locker兼買水 `行樓梯個陣無啦啦頭痛

超辛苦囉 `之後係到做個d練習 `難到仆街

之後係度玩野`個姐姐話sunday meal `我話:;下 sunday mike

做左比佢就算 `1人做1份`之後互抄xdd

放學 `等埋紙巾先走 ``追左2次車呀大佬

返到屋企爆攰 `訓左 `唔想起身 `但仲有功課未做囉唉

 辛苦爆/______\ ``想嘔又嘔唔到

頭暈再加喉嚨痛 `傷風感冒其中1樣 `搞到我死下死下

痴線嫁! `睇黎我再係甘落去都唔係辦法l0 /_____\