琴日又傾左成粒鐘電話 `令喉嚨痛變本加厲
特登較早個鬧鐘`去沖涼洗頭-3-
沖完 `再訓左半粒中 `喉嚨痛到乜-3-
搭車個陣見到紙巾呀又`
返到去 `坐第1個位真係特別煩囉 `返到去又話要收d咩又唔知點
搞到我勁亂 `張台勁多野 `無拉拉隔離個行既野會擺係我到-______-''
無拉拉又唔見左張紙`煩到爆囉-3-''
超好笑 `晨讀拎左危險人物IV返去睇 `之後林瀚恩話交換睇
之後佢話好驚 `唔睇xd `笑爆xdd`之後交野個陣 `勁亂`搞到連張晨讀紙都拎埋出去
上eng `出去寫野 `snack sh0p我寫左snake shop
mis yip話好恐怖=]] `上西史 `預左有野要改正
因為我測驗簿無簽到名 `拎完本野 `拿拿臨問喬喬借中史書抄
好彩岩岩好抄到姐=]] `上中史 `;;好悶囉
上Maths `仲悶 `想睡甘濟 `;;大小息落左去足球機開波
之後上CL`屌部機 `慢到成隻龜甘-.-''成5-!o分鐘 `都開唔到w0rk `lag到想爆粗
之後開到 `又聽唔切咪問筠佢地囉 `之後又話:;本筆記有呀 `自己搵拉~
識做洗鬼問你呀-3-; `]勁sad囉-_____-'' `唔識做無人理 `lag機lag到無人理-3-''
跟住地理堂撕左理科簿1張紙`寫信比周晴
之後要匯報~ `我連張紙睇都未睇過就叫成team人出去匯報
筠叫我執生囉-.-'' `講野窒下窒下`求求其其up幾句算數
食lunch `家下發覺到 `婷對我好好的!! `
lunch成日幫我拎餐=]] `又幫我拎野 `>3<
跟住跟住就1盒啫喱2份食xdd `食完落去打波 `個波係筠到
旦又同姣婆打緊 `咪唔過去囉! `]之後無啦啦勁大聲有條友響我全朵
之後想睇下邊條目咀嗌我全名甘仆雞 `1個波打到我後腦-.-''
原來係筠掟過黎-_______-'' `問佢唔係同陳妙紅胡晴晴個d打嫁咩?
佢話:;`唔想同姣婆打 `太好了^______^
打波打到kai下kai下甘 `好笑又好玩 ^______^''
打到1點7到去拎書 `拎完再打過 `打多5分中就集隊拉
之後本身講緊紙巾某牌子拉~ `之後呀筠同我講話:;你摸下我髮尾係咪濕既?
諗到個gag `我話:;你到頭髮in唔in un嫁?! `你個頭又濕 `甘咪係tempoxdd
笑死了xdd `上到科學室`係度飲野`想飲個陣呀sir無啦啦拎個頭過黎`-.-'
派I.S卷 `43分 `並沒有唔開心 `我仲笑住t!m xdd
差7分先合格囉我頂 `之後係度玩下笑下
3角架要畫圖 `我真係畫左3隻腳xdd `狂同洪敏婷係度玩同搞gag
之後呀sir扣錯分 `之後要出去改返d分拉 `無拉拉比洪敏婷扯我話幫佢溫書
跟住出到去 `頂頂頂`呀筠d成績仲好過我 `佢合格
無拉拉薛嘉泳拖住我隻手-3-'' `之後無拉拉婷同呀sir講::;呀sir!我份卷比人撕左3舊牙
笑死左 `呀sir問係咪筠同婷兩個係咪左右拉拉扯扯 `佢話係..`我問婷
下 `..左右拉扯點解會撕到3舊野既?`唔係2舊姐咩??
笑死了! ```明明加1分 `呀sir幫我加左3分
甘就46了xd `旦依然唔合格 ``之後地理quiz `算易了吧?
打波 `見到姣婆無心機打
練上手個陣 ;`搵洪敏婷1齊練 `although佢唔係排球學會
勁好玩wo!! `st.mary今日對我地 `第1局:;我地24:;o9
st.mary有d姐姐好靚女牙!!>______< `放學搭車同楊咩1齊搭
|