今朝趕頭趕命返Lscc`返到去7點8
即刻搵葉a同mary嫂幫幫手`搞掂份art佢
上到去8點幾搞掂好 `唔該哂葉a `婷姐^_____^
多得你地先甘快做好住份野渣^______^
上中文 `蠢左囉 `聽左葉a講`拎左份答案出去
之後上music `陪左葉a落locker拎笛 `拎完飛返上去7樓
then上完 `就落返1E拉 `發現左;;我幅畫唔見撚左
搵又搵唔到 `遲左落去又比人鬧 `落左去先算
落到去又講1大篇野`煩到媽媽都唔認得囉
之後搵左屎鋒SMS ^_______^ ; `好辛苦捱到去小息
返去搵又搵唔到/.\ `爆SAD 的 `上MATHS個陣
係本筆記狂寫D KAI野 `比葉A問我係咪青山出黎 `
差唔多嫁拉 `邊撚叫我唔見撚左幅畫呢?! `唉唉唉
1係比人老粒左 `1係我唔知塞左去邊 `1係就佢有腳行走左 `再唔係比人玩收埋左去邊
上堂個陣 `婷拎左筠支針仲要講大話無拎到
明明見住佢有支針係度 `算吧拉唉
之後葉A話 第2堂個陣係6A黎上堂 `到左LUNCH去左6A `旦索性唔問
甘問法1定唔得囉 `返去買紙畫過算數 `我豪比條仆街
食完野落去打波 `打打下波又見到何明華又開窗媾女
正一姣婆遇上脂粉客囉 `之後狂搞爛GAG
小朋友 `姣婆係咩呀?! `答;;你囉 `甘脂粉客呢?! `答 ;;你囉
超好笑的`紙巾個密碼鎖開返拉^_____^
上到去上英文 `幾好笑下
1直等到3點1落堂 `之後又要溫正音 `望左幾眼就要test
錯左幾個 `之後就放學 `想搵周晴放 `點知佢又走左
搵左紙巾1齊搭車 ^﹏﹏^ ` ;;狂玩佢把鎖 `之後搭3D返屋企
見到賴秋瑩囉又-3- ;`搭到彩虹屎鋒打黎 `我當然無甘快返到去拉
返到去 `上左陣網`;;走左去訓-3- `訓醒上網 `電話又有人搵
msn又有人搵 `睇得尼個睇唔到個個-3- `之後比老母問個個乜水黎
話:;做咩叫你做LP `我當然唔想答佢 `咪求其答囉-3-
食完飯就開工了 `^________^
屎鋒病左`旦問佢咩事佢又話唔知-.-'' `哥哥你玩野呀?
早日康復吧!=]] `早d休息拉你 ;;`睇下我幾好人xD |