yo ;]同時處理幾個Bl0g蠻煩的!
琴日轉性! `1點幾就訓左 ;`明明打算通頂嫁嘛!! v^v
無計! `鬼叫有人又話要叫我起身!
好彩最終都係無^v^
出到去..`大雨到乜甘 ..`聽左陣歌先去珊窗
先醒先牙哥間房未珊窗 `..次次都係甘!開到個窗大1大
落雨個陣就唔珊.x.!!!!!`哼哼哼
之後落雨唔想落街 `打比老母叫佢幫我買
次次都係食完m記早餐就肚痛
洪生竟然換左w760i `個機樣好似幾柒xd
1點幾洪生打黎 `佢唱愛不疚`比我開左曠音kaka;`..佢話無所謂
唔係錄音就0k xd ;`我下次1定會嫁!!!!
then `3點幾4點落左街食野 ;..之後陪老母去左街市買野燒比牙嫲
家下連LV袋都有 `勁爆!!!! `''之後上左6樓行 ..睇電話
睇到910i最新隻色`車..都唔靚既.\/. ; 如果黑x桃紅都就0k好多
之後去左睇鞋 `無拉拉想買鞋 ;`成功買左對鞋ya |