今朝返學25分都仲未有車`牙媽話不如同個d姐姐1齊搭taxi
之後行左過小學附近個邊搭 `見到馬sir wa!
唔知係咪好早呢`;無乜人
返到去都岩岩好`旦入到校門先記得部電話係自己到
發現到無做R.E `比人留堂l0 -3-''
之後小息落左樓下個wc開機`sd返sms比人
完個陣`葉a話擺l0cker`旦無安全感l0
上到去`就上中文拉`中文堂係sms最好時間! `好彩蘇樂欣無返姐kaka
跟住呢`上英文`努力甘捱到11點3`落到去小息
之後上返去上Maths `比班主任話我傻囉 `旦我認牙xD
上hist`好彩小息個陣問返周晴拎返本筆記
lunch`見到個餐已經唔想食`落左去買聖經
買完上去食左幾啖就落左去打波了`今日同吳穎琳打波幾開心
阮小姐又搶波打囉`之後吳穎琳話放學再打過
上Scj`爆悶`又無聊wo`又要比牙sir鬧`功課交白卷xd
悶悶悶悶下就過左d時間拉`落到1E就執野`執完落去打學
連吳曉彤都問我阮小姐係咪有少少弱智嫁`xd `正爆
洪敏婷次次打波都勁大力l0`好彩都仲接到
上去留堂`時間好快過`仲要係坐最尾個個位`打又無乜人係汁邊
爽爆 `4點9留完就叫筠陪我打電話`打完就落左去操場
見到吳穎琳仲打緊`就1齊打拉`個波勁硬l0 -[]-
旦打下打下又唔係甘硬`之後比佢地問我隻手係咩黎嫁`甘硬都打
甘打波梗係要打嫁拉`唔係既話`我打黎做乜先?!
打到5點3就閃人`上到車就同筠係度搞gag `笑死了
之後上車後又見到賴秋瑩`返到屋企就上網了`見到1d令我o咀既野囉 |