中秋節快樂>3<
今朝好早就起左身-3-
之後出左去飲茶`點知無帶電話-^-''
跟住飲完去拜呀嫲
拜完就返屋企啦`返到樓下見到對面爆水管囉-3-
返到去同靚女姐姐傾msnxd
好耐都未試過同佢傾甘耐-3-
之後又同佢傾電話拉
傾完就食飯`食完飯又比人鬧囉
話我用910i既話會比人偷囉`叫我用nokia
我打死都唔制`我要影相嫁大佬`又要聽歌
之後出到去`叫左柔姐係m記等我
跟住就開始癲癲地`過左陣買左支有酒精成份既既酒飲
飲左1半到`上左去玩氹氹轉
唔知係咪飲左野既關係`開始wingwing地
又有少少頭痛`有少少辛苦`又熱wo`
係度玩火`勁開心`勁好玩l0`
之後忍唔住要落去7仔買水飲下`
呀潔之後又唔理`自己上返去玩-3-
之後勁抵死`屎鋒比d蠟整到件3`fu同鞋
勁好笑囉xdxd`之後係度喪玩喪笑
之後無聊得濟`掟左支螢光棒落去
過左陣呀柔又話走`拎完個袋比佢之後又係度玩
甘有個月餅丫嘛`係度扮蛋糕l0`勁gag wo
係到燒個月餅`正到爆啦>3<`影左相`遲下先放上黎
之後v少同JJ又返左黎`又係度燒野囉
係度燒d膠 `無啦啦12號又有d蠟燭wo
之後係玩啦`之後拎左幾支黎玩`之後屎鋒拎左支玩
係條柱到玩囉-3-`過左陣又玩火`好似越玩越大火
10點半到`又唔見周晴`又悶wo咪閃人
之後打算sd野比屎鋒既`旦又唔記得左佢電話
所以就無sd lu kaka`行到去地鐵站個陣佢又用匿名電話打黎
行左勁耐啦-3- `上到車又打返屋企啦
到左慈雲山`驚見老母係樓下
返到上去好彩開左冷氣`之後隻腳又痛wo
好彩今日天公造美>3<`電話放左係房
聽唔到電話響`點知又比呀媽問邊個打黎
睇個來電都知啦`估都估到匿名電話係邊個啦-3-
又話11點5先過麗晶`點知11點3已經係麗晶`勁~~
講講下變左青蛙聽`話有人比人屌啦`勁gag`佢話條友狂比人屌`笑死左 |