今朝返學係啟業轉車`見到胡晴晴
我過去叫佢`佢竟然問我:;點解你係度既`笑死左kaka
返到去就同周晴同胡晴晴係度傾計
之後上課室`同人傾計拉
之後上Libs`去左1b到上堂
點知係男老師黎既`咁我地就講G00dBye拉,`我地就講左;G00dBye mis lam
佢話,;我會慢慢去接受`勁好笑wo
返到去上Ch!`爆悶!`教唐詩;春望4年班都教過拉
上完Ch!就小息`就去左搵周晴;`跟住去左1d搵胡晴晴
返到去就上中史;`miss W0ng教得好正
有時又搞下gag咁`勁正wo
勁鐘意佢既堂!!
到左maths堂 ; `又無教書
跟住上ENG`要做ws`下星期壹要默書/.\
勁慘的說!`做下做下又上完1堂啦`點知miss yip講左去做lunch
但我地其實係小息;xd幾正
小息無出去';留左係班房';跟住又上miss kung堂
幾鐘意呢個老師`好好人而且又好好笑
之後放學等呀媽黎拎野比我食`食完就等上hall
咁夠鐘個陣時`我就趕住上hall啦`就睇唔到張登就有d野
我就kick左`差dd拗柴;`行上去都係忍住痛
之後之後就上左爺到捽老鼠仔酒`咩係老鼠仔酒`係用1d未開眼既老鼠bb用酒浸`勁核突
之後走人啦`走左去買文具`行行下腳係度痛
返到大堂個陣`有個pccw既人度係`同我入埋同1架
|