呢1個月真係過得好快
不知不覺又1個月`
好想同你地1齊出黎玩出黎癲呀
......
琴日2點返房`聽新城聽到3點`但依然訓唔著
之後到左4點半先訓到`今朝11點鐘左右醒左
又無人係企`之後等到呀哥返黎執佢既行李
因為呀哥今日同教會d人過泰國個邊做義工
做8-1o日到`無左呢個呀哥係度真係會好悶
如果呀哥係度`我就會無咁悶/.\
希望呀哥平平安安咁過到去`平平安安返到黎香港
之後食野啦`食完呀瑩就打黎傾電話啦
呀哥又係度唱歌=.=`之後呀瑩話呀哥好好笑..問我地無代溝既咩?
梗係無`我地打黎打去都係咁樣玩嫁啦xd`由細到大都係咁玩
之後呀哥就過左樂華剪頭髮啦`呀瑩3點幾差唔多4點打黎又傾電話
我地講d野真係kai爆左囉xd`佢問我係咪用緊910i`佢講左假10i
笑死左~`笑下笑下佢就要去畫畫`過左陣我就玩nds啦
無啦啦呀媽玩玩下就同我講有人add我`原來係屎鋒-.-
到左呀哥返黎就食飯啦`食完啦`佢就播歌啦
岩岩好播hurt so bad`我仲記得係扮野王*(男黎嫁)叫我聽既`
到左呀哥要走個陣真係超唔捨得佢`事關泰國個面d野真係有d危險
流左1,2滴眼淚T︹T*(當然係無人知個隻啦)
呢幾日要幫隻龜換水/.\`都幾高難度嫁wo唔該!!
|