不知不覺第19日了
o8年過得真快
......
琴日睇向世界恤髮,`佢話曹溪寺 `但我同呀哥都聽到曹kai子
我1聽到即刻望下部電視 `笑到死下死下
呀哥都忍唔住偷笑xd `跟住比呀媽鬧 `但佢唔知我地笑既原因係咩
返到房3點訓 `我今朝竟然可以9點幾起身ya
出到廳 `再1次無人 `打比呀媽佢又出左街-3-
跟住 落街買m記返上去食`食完就上網上網同上網啦
之後去左整圖 `整完圖就作故仔啦 `作下作下 `d關係作到我都亂埋
then就諗起楓谷雙經啦`之後4點3玩到6點半 `升到21 lv
跟住傾左陣msn `就食野啦`食完就睇港男
嘔左死 `成個鴨show咁 `d女既好似無見過男人咁
想點呀想點呀想點呀想點呀想點呀想點呀
希望鋒哥班人聽日唔會盪失路 xd `記得盪失路搵警察伯伯呀
......
剛製的banner `but ban底係下晏已經整好了
很久也沒有整banner了 `自從5月後~
沒有1個banner比這次成功 `(雖然這個也不算很成功`但對我來說已經很滿足=D)
<<白底的
<<黑底的
|