第11日了
好想出街呀!!!!!
......
琴日驚心動魄地上網 `上到2點
岩岩好熜機`呀媽就起身 `比佢鬧-3-
返到房 `又訓唔著 `想傾電話但正常尼個時間d人都訓左-u-
咪打比某謙囉 `妖 ..點知條友又訓左
搞到勁悶出廳拎部NDSL玩 `玩到2點幾3點就訓了
今日11點幾到 `有人打黎聽吾到 `因為我以為我發緊夢xd
出到廳 `又係無人-c- `之後同呀瑩傾左陣電話 `佢又要返羅中`跟住1點就落街食野了
食完返到上去`又有人打來了 `是鋒哥-\/- `不過有d吾明佢講咩
之後睇書啦 `睇完就上網啦`上上下呀媽又話去swim `咪去x
去左佐x谷個個 `去到都唔算多人 `但d水勁俗
4點幾游到5點9 `游完就去左睇野啦 `之後買左背狼了
雖然吾係0utdo0r `但起碼覺得0k-3-
睇返電話`miss左呀瑩個電話-v-
返到去 `好攰 `食完野就搞個相簿啦
之後又上網了 `累累累累
**相簿更新了 `請慢用
|