wa `甘快就2個星期
真的過得很快-^- ..呼~
好似畢業之後`d人都變左小小
......
琴日同mei傾左陣msn `我1o分佩服你有這種勇氣
我支持你打個兩個字上去xD
2點幾又比呀媽催訓教`但返到房 `聽住歌諗野 `聽下聽下就訓左
到左今朝`聽歌聽到無哂電xD
出到廳 ; 終於有人啦 `之後食烏冬啦 `食完就上3男睇野啦
見到個post `a君就扮哂野係度串人 話唔關b君事 `但同樣道理關a君啥事?
跟住就上左楓谷啦`玩左1粒鐘先升到20lv `中途又出又入
玩左3粒中`但有2粒中都係走黎走去 `去搭船
之後玩玩下呀瑩打黎`傾左陣電話啦`係度搞gag xd
佢叫我問林x謙d野 `問左條友兩次都唔答.x.
跟住就上左6a froum啦 `見到有隻忽忽係度亂講野
我忍唔住串佢-3- `之後隻忽忽比人禁固左0ff左啦
就無串佢lu `thEn陳彥樺就打黎話多謝我`我係佢既恩人
小意思啦xd`尼d人唔串唔得嫁 `
跟住同鍾美瑤傾左陣msn
今日奶健生日 `前2日同佢講左生日快樂了^^
近掛喪聽 ;JAsoN-你來自哪顆星 `因為d歌詞太鐘意xD
......
暴風雨前夕都是寧靜的!
1o分認同^v^ `慈雲山既天氣同平常太唔同啦
連9龍灣都睇唔到/.\
希望出街個日唔好落雨啦/3\ |