第1日無6a班kai子 ..
無左1班好嘈好嘈既kai子 ..有d唔係幾慣
始終都係掛住bpcs ..更加掛住6a -^-
今日去lscc到考分班試 ..神早流流就比老母嘈我..想點姐?!
到到啟業個邊轉車..見到陳佐平...入左呀牛個間..
呀媽話:;觀瑪唔比咁個bo ..個頭..
之後上左車 ..佢地又係上1a..
到左9龍灣個個站..見到周晴..
之後就1齊啦..到左lscc..陳太個女仲未到-,-
上到去..頂頂頂,,,第11行第1個位-,-
凍餐死咁濟= =...
考完啦..就得10分中小息...落左去地下搵太太們
之後就打電話比人..點知得呀潔..幽靈同屎鋒聽電話
打比呀潔..講左幾句..又話唔得閒..遲d講
到左幽靈..都係問佢識唔識..就88
到左屎鋒..傾左1.2分鐘到..又要入過個禮堂
考英文~~ ..唔識唔識同唔識xd ...咁考完啦..
落到去小息..周媽(呢次真係周媽媽了)..請我飲水.多謝哂!
上到去禮堂..未熄機..點知有人打黎 ..望下係屎鋒
震左陣之後..忍唔住要cut線 ..我都想接佢電話..但考試關係cut了
考完..都算0k的啦~~...之後打返比屎鋒 ..佢個邊總係窒下窒下
1陣又話落觀塘食野..1陣又話淘大..都唔知佢想點- -
之後走人..搭車落kt再轉3D..上左車無耐有人打黎
個電話唔知乜水的 ..1聽係屎鋒把聲..原來係潘的電話- -
傾左陣 ..之前又話去淘大...之後又話過油塘..
話到左油塘打比我 ..最後都係無打到=.=
返到去..3點幾4點出左mK到行街 ...行左瓊華+旺中
想搵返以前家姐係瓊華做個間野,,點知係.....執左我頂!!(咁又係..最少都4年前既事)
跟住就去新之城..無記錯呀潔個舅父仔唔知係唔係係新之城到做
行下行下..行左過去旺中...想買3的 ..便便地..19.9又0k
之後行下行下又行左去..諗下諗下..都係唔買,,慳返d錢去買中一既野仲好
後悔緊..點解買converse個日..唔行多幾間..d款都幾靚下..媽呀!!!!
|