MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

♥x`; PTung
病左病左病左病左`!
candy96626
暱稱: ★;:arTung'`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
日誌統計
文章總數: 466
留言總數: 390
今日人氣: 7
累積人氣: 18352
2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


沒有kai子的第1日 分類: 未分類

第1日無6a班kai子 ..

無左1班好嘈好嘈既kai子 ..有d唔係幾慣

始終都係掛住bpcs ..更加掛住6a -^-

今日去lscc到考分班試 ..神早流流就比老母嘈我..想點姐?!

到到啟業個邊轉車..見到陳佐平...入左呀牛個間..

呀媽話:;觀瑪唔比咁個bo ..個頭..

之後上左車 ..佢地又係上1a..

到左9龍灣個個站..見到周晴..

之後就1齊啦..到左lscc..陳太個女仲未到-,-

上到去..頂頂頂,,,第11行第1個位-,-

凍餐死咁濟= =...

考完啦..就得10分中小息...落左去地下搵太太們

之後就打電話比人..點知得呀潔..幽靈同屎鋒聽電話

打比呀潔..講左幾句..又話唔得閒..遲d講

到左幽靈..都係問佢識唔識..就88

到左屎鋒..傾左1.2分鐘到..又要入過個禮堂

考英文~~ ..唔識唔識同唔識xd ...咁考完啦..

落到去小息..周媽(呢次真係周媽媽了)..請我飲水.多謝哂!

上到去禮堂..未熄機..點知有人打黎 ..望下係屎鋒

震左陣之後..忍唔住要cut線 ..我都想接佢電話..但考試關係cut了

考完..都算0k的啦~~...之後打返比屎鋒 ..佢個邊總係窒下窒下

1陣又話落觀塘食野..1陣又話淘大..都唔知佢想點- -

之後走人..搭車落kt再轉3D..上左車無耐有人打黎

個電話唔知乜水的 ..1聽係屎鋒把聲..原來係潘的電話- -

傾左陣 ..之前又話去淘大...之後又話過油塘..

話到左油塘打比我 ..最後都係無打到=.=

返到去..3點幾4點出左mK到行街 ...行左瓊華+旺中

想搵返以前家姐係瓊華做個間野,,點知係.....執左我頂!!(咁又係..最少都4年前既事)

跟住就去新之城..無記錯呀潔個舅父仔唔知係唔係係新之城到做

行下行下..行左過去旺中...想買3的 ..便便地..19.9又0k

之後行下行下又行左去..諗下諗下..都係唔買,,慳返d錢去買中一既野仲好

後悔緊..點解買converse個日..唔行多幾間..d款都幾靚下..媽呀!!!!



2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


bpcs .. 分類: 未分類

係bpcs入面 ..真係識左幾個kaikai地既好朋友

以前既生活入面..真係好想快d畢業..因為覺得d老師勁煩xd(雖然依家既老師都係煩)

1年級個陣..真係乜都唔講野..粒聲都唔出既人..on下on下..都算文靜既~~

2年班個陣..入左2e..冇乜點出聲too...

但1上左3e班..真係比以前唔同左幾多..出聲多左 ..又爆下粗咁

欠功課就日日欠咁濟..級名次由70-80..趺落96 ..仲比呀媽嘈我xd

之後又識左王沛茵..呀潔..李氏姊姊xd

到左4d.. 乜都kai下kai下咁..個陣仲記得5月中到同肥朗坐

then就成日玩佢..1講錯野就打佢..但佢無出過聲- -

好記得有次..miz chan上堂..我就打佢..之後就1齊罰企了=]

上到5a班個陣 ..開頭乜人都唔識..過左1.2個月..開始同d人熟起黎

就係呢年開始..比前幾年笑多左..開頭唔係點敢同d男仔玩

但下學期..乜人都玩...

上到6a..勁多回憶係呢班..

好記得..10月個陣..有人sms我講我愛你....

運動會前1日比班男仔激到p街...運動會個日就訓哂身去玩

大嗌..最後拎左個全場總冠軍=]

到左11月,,我嫲嫲係我比賽個日過左身..

到左12月中..玩誠實與大膽..個次係我第1次kiss人..亦都係第1次比人kiss(p.s兩次都係面姐..)

過左幾日..係msn到知左d野..係咩就唔講得

1月12日..個日去左唱k ..個日玩到癲左..

到左2月7日..同奶豆傾msn傾到3點幾

到左4月幾個陣..同呀mei fd起黎

之後仲有,...但有d都係唔記得xd ...到左去camp個幾日

同呀潔嘈交..個次真係唔開心..但2星期之後..我地又好返

我生日個日..去左睇女排..呀潔個d送左禮物比我

過左幾日...比我知道左某人l我 ...最後都係no左-.-

到左呢幾日...唔捨得bpcs...更加唔捨得6a1班kai子

升中之後..我地見既時間少左好多..但我都希望可以keep住傾電話..sms

仲有1齊返bpcs探老師^^..某兩條友..你地記住應承左我d咩呀

仲有仲有..8月4返bpcs..邊個返??

p.s呢篇係第2篇..第1篇拉落去吧..多謝合作