kaka..今朝起身 ..收到第1個生日快樂^^
之後同柔去惠康~..比錢個陣 ..個天勁黑囉=v=
返到去..又要等等等..見到屎鋒..剪左=無乜點剪過xd
上到去..又唔知點點點
收左晴媽的生日卡..跟住話要默書的
但因為有d人做問卷..so唔洗默書
之後要做listening的 ..但因為部野壞q左 ..唔洗
呀柔即刻望住我笑...話因為我.哈哈...之後肥斌同JJ講係bo..今日係26號bo
之後又望我..-v-'';音樂堂個陣..歌王無返xd(leo吧)
有宣佈..點知第1句係:''低b仔 kaka..笑爆我地
跟住午膳..收到mei既生日禮物..即刻拎生日卡睇
點知..我估中佢寫既野-_______-;'
食完.就等落去啦...落到去
妖..條林生又係度..又點我去搵人
我頂..我上上落落..落返去條友又落左去..講都唔講聲
玩野呀.\/.'';之後上車..傾傾傾
傾到紅館..係紅館個度好悶
同瑩傾傾下,..柔sd sms比我 ..之後有哥哥姐姐買m記食呀- ^-
跟住又睇人跳舞..跳第2次個陣先好睇囉 ..我應該知佢地跳乜野
點知..呀雯講講下..講6號..我話::仲咩成日講佢姐..好掛住佢咩
講講下.又講左我囉(姐係話上次某人鐘意我)..呀瑩話::係呀..之前已經講過佢鐘意你呀
我話::點解我feel唔到既 ..瑩::車 ..佢唔同你講渣嘛 .(事實上..之前條友都sd過sms話咩x xxxx xxx.kk都知係咩)
跟住返sch啦 ..1路返去..1路玩..勁開心囉^^
玩到傻左 kaka..落到車..見到d人踢波
之後閃人..去左麗晶m記食野..食完就上德福拎瑩比我既公仔
上到去2期個度,..我地我..瑩..欣..玲幾個癲鬼左 ..
上到去.拎完,.我同欣落返去港鐵站(我過淘大)..,出到去呀瑩hm附近
欣同我講::其實你好靚女(唔洗氹我..我唔係3歲細路仔)
之後落到德福個度..1路行..1路傻笑..比佢話我傻左
之後過淘大搵呀媽..搵完過觀塘..最後先返屋企
返到屋企..開msn..好多人同我講生日快樂
好開心呀!! 好耐無試過咁開心囉
又好多禮物+生日卡 ^︺^
|