自從髮尾經常性翹起之後
搞到我勁煩..又唔想佢翹..
不過琴日試左上網個d方法之後..好似好左d *;]
今朝落街食野..食完野又去SAYin陪呀媽同sales姐姐傾左陣
之後就返屋企...返左去又比老豆鬧
無理佢..繼續上網..
過左陣小魚上左黎. ..等到老母返黎
發比4...返左入房,,之後同小魚落街借碟-v-
我的最愛 ..很囍呢^^
開頭真系好好笑...由其係王祖藍同朱mimi個part
王祖藍真的很正..好搞gag..呀哥話佢有詹s!r既feel
朱mimi個度..最尾個度又係....快手d啦..唔好阻住我上深圳睇牙....
勁正囉..到左最尾個度..
方力申好慘.....知道自己愛個個係邊個...但又唔可以1齊
最後死左....死個陣仲要見到鄧麗欣同黃家樂1齊..t________t
想喊..忍住左 ,,嘻嘻
跟住....講唐寧搵到條仔...點知佢約鄧麗欣出黎
點知條仔係鄧麗欣條仔= =...姐係黃家樂又出去偷食
跟住.....上網...睇黑澀..1路傾msn1路睇
食飯個陣 ..睇無線...講到謝x鋒個到..話:;您好..我叫鄭小鋒
即刻諗起某條友個名...xd
食飯個陣 ..又同呀哥玩爛gag..
好無用...成日比佢玩返我轉頭-^-''
成日係我食野個陣搞gag..搞到我成日食食下噴飯(佢只係想我噴..但有冇噴係另1回事) |