MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

♥x`; PTung
病左病左病左病左`!
candy96626
暱稱: ★;:arTung'`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
日誌統計
文章總數: 466
留言總數: 390
今日人氣: 5
累積人氣: 18473
2008 年 6 月 19 日  星期四   晴天


1個禮拜渣 分類: 未分類

今朝返到去..me!竟然迎接我呢

之後又要企1輪先上4樓-^-

上到去..同瑩系度傾傾傾..

傾到要考個陣就正常返

講真,,今日做個份數學第4份好易..嘻嘻

到左考完啦 ..李老師好正地說

你地要傾計都得..要用英文

我地就用英文傾啦..問呀石生:;what are you doing now?

佢狂答我:fuckyou ..fuckyou

之後呀健係度話::老師可吾可以去廁所 ...李老師話::speak in english

呀健::may i go to the tolie ........please? ..笑左

老師話::我淨係聽到個please渣...笑死

跟住ms李又問::衰得佢..do you 拎 the newspapers?

衰得佢話:;咩話 ..笑死左我地

到左1陣啦..話交颱風出黎...冇帶,,(人地話琴日有寫,..但點解我睇唔到既?)

呀潔話::帶個颱風返黎 ..勁正呢句野..講左勁多次

小息,,ms李:you can go to tolie n eat something .............but you should keep XXXX now

出到去...笑死左囉係...無啦啦有人舉中指囉= =

過左陣..管生將d老夫子d野隔梗失落佢個袋到,,勁白痴囉

到左老師黎..好猛呢..黃生呀@@

即刻提呀瑩夾頭髮(廢事比人捉)

跟住跟住..考試又係考第2份...太易了

無乜難度..做完又要搵野做- -

之後又上樂華..拎完錢就閃人

返到去 ...好無聊呀...同me!傾左陣

之後又睇棒棒堂.睇完睇愛情故仔

好似有成半年冇睇過 - -

 - - - - - - - - - - - - -- - - - - - cut IT- - - - -

估吾到..1年之內..發生左甘多野

1年之前,,家姐仲係同姐夫1齊..仲有個好可愛既囡囡

1年之後..家姐已經吾係同姐夫1齊..而係第2個

1年之前..呀哥仲係同杰杰1齊

1年之前..呀哥已經吾係同杰杰1齊..而係小魚

1年之前..我嫲嫲仲在生

1年之後..我嫲嫲已經不在人世

我好想今年有呀思同前姐夫係度同我慶祝生日

但好可惜..因為新舊問題..始終都係吾得

我生日都只係想開開心心...點解連我生日呢個機會

都見唔到呢個外甥女?驚尷尬?..我怕..我只會越黎越唔鐘意家姐條仔

至少前姐夫都好過佢..第1次見面..就識帶話題出黎

仲識搞gag ..呢個..對我地勁生保..無記錯..條友只係同老豆老母講過幾次野

唉,,,算啦...咁就過左12年

 



2008 年 6 月 18 日  星期三   晴天


我♥大口仔,.; 分類: 未分類

近排上3男同qoozA總是怪怪的-,-

今朝又7點2先起身

發現左未做英文抄書..咁咪入房抄l0

抄抄下 ..頂 !見到隻飛蟻甘既物體

見到無野可以拍死佢 ..又吾想佢飛黎飛去

最後用左本英文書扑暈佢 ..最後死左系我張床上面

甘我系吾系應該要擺3支汽水系張床到xd(甘人死就3支香..咁佢死咪擺3支汽水l0.唔岩咩?)

之後梳頭la ..點知又有蚊-v-

唉 ..算!放生佢...

返到去..岩岩好時間^^

上到去..李老師吾知去左邊

同左老夫子講生日快樂 !佢話;;今日系我生日呀..你又知既(無心情同佢講真話)

李老師又話溫乜習

叫左我出去寫下款...出去個陣淆淆地

最後成功地寫左 ..嘻嘻0v0

到左考tsa個陣 ..做.R2 同W2

吾算難既 ..系作文吾識

說明文..-u- ..吾識

小息個陣 ..去左搵呀mei

佢比返張記念冊紙我..勁多野囉 0___0

返到去..班人又好黑人憎咁

系度偷睇囉 ..me!..寫左d好吾應該寫既野

比班人系度做笑柄囉=_________=

到左全部人坐定定 ..呀潔係刨筆個陣

好似係度插野咁 ..又做1d類似插野既動作..用鉛筆同手

搞到我地狂笑囉..笑到咳..嘻

最後個半粒中 ..悶到乜咁

又吾知做乜w0 =v= ....唯有系度同人傾計

放學搭車 ..落車個陣

頂頂頂頂 !!次次都系甘..我1落車就落大雨

1出校門吾大雨都大雨返.\/. ...吾通連個天都唔鐘意我@@

返到慈雲山..落左雨連續幾粒鐘

落街買m記個陣 ...真的很想小他

慈雲山真系細..甘都比我見到個日個兩條粉頭

返屋企個陣 ..又見到類似街童/潮童的物體';

但系就做埋1d好吾掂既野..好低b的動作 :(

好似好耐都無拜過嫲嫲lu

越黎越接近生日了..某條友好臭串呀吾該!

大口仔 ..終於系7仔出現la^^

氹呀媽去買先 ..嘻嘻

我要存626 ..0v0

當生日禮物的話..吾mind的..嘻嘻