今朝返到去..me!竟然迎接我呢
之後又要企1輪先上4樓-^-
上到去..同瑩系度傾傾傾..
傾到要考個陣就正常返
講真,,今日做個份數學第4份好易..嘻嘻
到左考完啦 ..李老師好正地說
你地要傾計都得..要用英文
我地就用英文傾啦..問呀石生:;what are you doing now?
佢狂答我:fuckyou ..fuckyou
之後呀健係度話::老師可吾可以去廁所 ...李老師話::speak in english
呀健::may i go to the tolie ........please? ..笑左
老師話::我淨係聽到個please渣...笑死
跟住ms李又問::衰得佢..do you 拎 the newspapers?
衰得佢話:;咩話 ..笑死左我地
到左1陣啦..話交颱風出黎...冇帶,,(人地話琴日有寫,..但點解我睇唔到既?)
呀潔話::帶個颱風返黎 ..勁正呢句野..講左勁多次
小息,,ms李:you can go to tolie n eat something .............but you should keep XXXX now
出到去...笑死左囉係...無啦啦有人舉中指囉= =
過左陣..管生將d老夫子d野隔梗失落佢個袋到,,勁白痴囉
到左老師黎..好猛呢..黃生呀@@
即刻提呀瑩夾頭髮(廢事比人捉)
跟住跟住..考試又係考第2份...太易了
無乜難度..做完又要搵野做- -
之後又上樂華..拎完錢就閃人
返到去 ...好無聊呀...同me!傾左陣
之後又睇棒棒堂.睇完睇愛情故仔
好似有成半年冇睇過 - -
- - - - - - - - - - - - -- - - - - - cut IT- - - - -
估吾到..1年之內..發生左甘多野
1年之前,,家姐仲係同姐夫1齊..仲有個好可愛既囡囡
1年之後..家姐已經吾係同姐夫1齊..而係第2個
1年之前..呀哥仲係同杰杰1齊
1年之前..呀哥已經吾係同杰杰1齊..而係小魚
1年之前..我嫲嫲仲在生
1年之後..我嫲嫲已經不在人世
我好想今年有呀思同前姐夫係度同我慶祝生日
但好可惜..因為新舊問題..始終都係吾得
我生日都只係想開開心心...點解連我生日呢個機會
都見唔到呢個外甥女?驚尷尬?..我怕..我只會越黎越唔鐘意家姐條仔
至少前姐夫都好過佢..第1次見面..就識帶話題出黎
仲識搞gag ..呢個..對我地勁生保..無記錯..條友只係同老豆老母講過幾次野
唉,,,算啦...咁就過左12年
|