相機呀相機..點解你咁就壞左?!
點解呀?>''< ..點解個光圈會壞左嫁
正係到同呀哥討論點搞-u-
1)賣左佢(但應該唔會賣到高價) 2)拎去整(但1整就成幾舊水)
點算點算點算點算點算點算點算點算點算? 仲要拎比家姐去旅行..死得人多
t0day..返緊學既途中..見到t0by
佢做d野真係幾搞笑的
返到去..企左陣..先返上去
唔該啦!..大熱天時..細菌好容易出黎就比我地上去啦
溫多陣書都好呀
上到去..溫左陣老師又講野..搞到又冇得溫
最後...考試..miz韓黎睇
小息..聽左周晴講既故事..突然又整出1個笑話xdd
估唔到...屎鋒都會畫火柴人呢
喪溫AT..ip個d係王太溫左好多次
exam又黎...7頁- ____ - '|
check個陣 ..心諗;;哇..易到你呀
做做做做..10點2做..做左15分中
AT個part...冇乜難度..如果有溫熟既話
如果話難既話..都係第6頁同第7頁(其實呢兩頁都唔難)
估唔到..railway startion個度..真係出
放學..比人串-v-
有人博打囉 ..]} 出到去馬路..無啦啦又比人話我無禮貌
我講左只係你聽唔到渣..
-________________________________-
睇黎今年生日都唔多開心
家姐同姐夫又........之後過幾日佢又去旅行
分分中我生日個日佢都唔係度..
之後同某某反左面
某某又話唔同我玩 ..係我最唔開心個陣係你地兩個陪我
但無可奈何..依家整到唔開心個個都係你地兩個
我冇野好講
....唉唉唉唉唉
冇嫁啦..08年係個唔值得開心既1年
0k!!!!!!
我家陣冇哂朋友
冇人理我..連你都要走
咁我仲係呢間學校做乜姐
你地玩哂啦.....
我輸哂啦 ..投降啦
好未呀 |