恭喜你地喎 ..咁就整死左我啦
係唔係好開心呀?
1日到黑 ..淨係埋頭苦幹咁溫書
但溫黎溫去都唔入腦 ;;吹漲 =______=
1早起身 ;;又要過樂華飲茶
但又肚痛 ..唯有係屋企個廁所坐1陣先走-____-''
上msn ..見到有人抄我個inf0囉
心知肚明啦可 .\/. 屎鋒先生
依家就抄inf0 ..第時咪抄名 0.0
從小應該學習下 ``唔好抄人既態度呢!! (不過我都係照抄功課)
出到去 ..嘉華既d冷氣凍到乜 ..又冇帶嬲去
之後上呀爺屋企 ..之後就閃人
落到去行去搭車個陣 ..哇哇哇
見到條小朋友(女的)應該1.2歲到
著住條裙...幾sezy..不過係健康的(隔硬講xd)
返到去 ..老母同老豆又係度嘈
之後老母落街..老豆又坐左陣..跟住落
等到佢地兩老返到黎..即刻就溫書
之後太眼訓 ..係saf0訓左2粒中 ..太好訓了
跟住跟住又溫完書就落街買m記返hm
1路食1路上網 ..爽爆呢;;
之後又溫數...我想殺死設計本數作既人
到左依家..繼續上網 ..嘻嘻
上左斌個表姐個bl0g ...睇黎佢近排又係煩緊朋友既野呢
睇得出佢係好燥 ..無記錯今年9月佢好似f.2
完 =]
|