琴日出左mk買生日禮物
買左對黑白converse(布)
之前本身想買jp黑白皮..但諗下諗下又唔知做咩事..
又揀返黑白布....由聯合行到去波鞋街
之後搭小巴過返黃大仙食飯..如我所料..
又比家姐話我個頭想點-_____-
食完返上去啦...咁搭taxi返慈雲山呀嘛 ..
等個陣..咁我著短fu..家姐又挑返我比人聊件事同佢條仔講囉=v=
返到去睇女排...對古巴
- - - - -- - - - - - - - -
今日去左北角補最後1日補習..都補左成2年..四年班補到家下
之後老母同王太傾計..
由平時2粒中..點知今日補左1粒中
跟住返屋企睇女排 ..
哇..勁好睇囉..1開始個陣打得勁快
但到左第2局就開始好睇啦^^
日本反超前..打到17:23..中國開始追返上去
追到23:23..就開始標時左勁多次
YA.最後嬴3:0
奇待聽日個場
|