今朝又同呀柔傾電話..佢話佢係m記
之後用好快既時間過去..過到去..
哇成大班基樂姣婆係哂到 ..嚇親我呀
好記得..我某個表姐係讀基樂的..好討厭佢
跟住返到6a..又要背書..好彩冇叫我kaka
之後宗教堂..老夫子比紀錄冊紙我
點知係英文黎既..我咪用英文寫返比佢囉 kaka
到左午膳個陣啦...
跟住呀sir話::好好享受最後既1日既午餐
]我先記起..係bo..活力午餐今埋今日渣bo
落左去拎咩咩家長教師會整既生日會到..
拎完即走..唔想留係個度囉= =
返到上去..d野派哂比人..清哂囉成袋野
跟住過左陣..開片啦..勁好玩
笑到乜咁 kaka
係度膠袋大戰*v* ..到左數學堂..好無聊
音樂堂個陣..先好玩嘛 ^v^
歌王終於都返黎啦..唱歌都有哂生氣..
唱友誼萬歲..聽起呢首歌..就有想喊既feel
不過到男仔唱個陣..好好笑..續個續個讀
屎鋒仲搞笑..讀左幾次 ..6號話::佢把聲係咁嫁
miz::唔關佢把聲事 ..係佢既態度xd
唱完返上去..小息個陣 ..係度玩呀石生
拎佢張chair..拎黎拎去..最後都係比返佢啦
之後又拎佢本中一..拎黎拎去..之後J.J又踩佢書包 ..好笑到呀
笑到我勁肚痛 ...
最後佢個樣真係好似想喊想喊咁既樣..最後都唔玩佢lu
呀sir1路講野..1路做at..反正有答案係手
呀sir竟然唔知囉咩事 ...!!到左臨放學個陣時
用d大頭釘掟對面山既人kaka ..掟黎掟去
之後呀瑩佢...佢拎左我舊擦膠掟對面山既人囉
之後又比J.J拎左...佢又比左呀健..最後都歸我手kaka
放學個陣 ..掟左大頭釘落涼亭個邊..
出到去..見到雯拖住個小男孩..我問佢::你做咩打到佢咁xd
之後又見到豬皮啦..咦..佢又發花癲啦..搞到我又比隔離班女仔啤囉咩事
|