MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

♥x`; PTung
病左病左病左病左`!
candy96626
暱稱: ★;:arTung'`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
日誌統計
文章總數: 466
留言總數: 390
今日人氣: 14
累積人氣: 18381
2008 年 6 月 17 日  星期二   晴天


♥`;喜歡一個人好累!!* 分類: 未分類

今朝返學 ..d雨落到9屎甘既款

我頂 ,.等左幾耐先有車黎;' 仲要落住雨

返到ka!業..又要飛去7仔買2宝比奶健-︹-

搞到遲左返學 .\/.' ..返到去..岩岩好 ..呀潔返到^^

1齊上6a ..返到去 ,,勁眼訓囉-^-

琴日又12點半先訓 ..今朝又7點2先起身

跟住 ,.上唐s!r又吾知做乜0____0

小息..去左媽子到=) ..無啦啦呀潔又嗌我個名

陪佢去校務處拎野 ..拎完返上去

又比人話我地兩個tb..小

跟住 ..我同呀潔有d吾可以講比人聽既密語kaka

係度畫file^^ ..醒左 ..教左呀潔點起槁

午膳 ..比返張紙呀me! ..跟住又同呀潔1齊比紙呀me!

到左食飯 ..食飯個陣 ..鄭殷傑打比呀潔

之後講完 .岩岩好呀s!r入黎-︺- ..

之後奶健..比糖呀雯都吾比我 ..仆吧!

聽說這筒糖系我買嫁囉..我1粒都吾洗食啦/____\

食完:)呀潔出左去..比呀s!r坐佢個位度..

話 ;;兩個好返啦..恭喜哂!!之後係度同我厄手= =

之後又留左系課室悶左陣又上返堂 ..又系系度悶

做完份野比左呀潔抄 ..到左ms李堂

又無無聊聊系度吾知做咩 ..

唯有做數學既總測2 ..做哂..又系比左呀潔抄

放學 ..出到校門...無啦啦又落雨..本身無乜雨又落返大..-^-

幸好 !!我吾系住系慈正..吾系真系山泥傾瀉咪仆街

好彩我住慈康姐 ..!不過我住左6年呢到 ..始終好多地方都吾知系邊忽 ..嘻

系系系 ..up了相簿..需要睇既先問我拎 ..吾該哂



2008 年 6 月 16 日  星期一   晴天


好想用個囉字呀 分類: 未分類

朋友們..仲有10日渣^^

今日生教個陣 ..

無啦啦叫我去睇住要抄書個d人

媽呀 ..咁就浪費左我既時間嫁啦b0

到左小息..係啦(唔用個囉字吧)..某d人係度興災樂禍囉

跟住上英文堂..派卷..出去拎個陣

係度講無la無la..呀sir聽到...

係度話我:;唔會無..無扣分姐

1睇..哇kaka.終於似返d樣啦 ..

跟住又派中文卷..好似好多人都高分過我

之後午膳 ..到左小息,,又要同班人落3樓

落到去,.,,坐左幾分中..好無聊

之後話上返去6a..奶健係度話:;留係度..老師叫你留到小息完嫁

之後佢話比糖佢,,就放我走..答應了

上到去..又玩左陣..哈哈

周媽媽同kk講左d野出黎

就係..屎鋒溝8號...(聽說有人冧屎鋒呢!!..不過呢兩件事唔知係真定假啦~~)

小息完之後又派卷

無陰功...其實我係唔係無盡到力...我可以拎到更高分

點解又唔去盡力做..好多人都高分過我

連呀潔都話爆哂冷..唉-^-''

我就因為個幾分..先差d拎到a..=^=

之後落音樂室 ..係度諗野諗到呆左

比老師發現我帶野落去做xdd

返到去又派卷 ...糟了

好多人都高分過我-^^^-''

ps..up了相簿,,有pw的

中閱;;87 ..中作''81    中默''100^^

英閱''94    英作''86    英默''100^^

數學''82-^-    常識''68/75