今朝返學 ..d雨落到9屎甘既款
我頂 ,.等左幾耐先有車黎;' 仲要落住雨
返到ka!業..又要飛去7仔買2宝比奶健-︹-
搞到遲左返學 .\/.' ..返到去..岩岩好 ..呀潔返到^^
1齊上6a ..返到去 ,,勁眼訓囉-^-
琴日又12點半先訓 ..今朝又7點2先起身
跟住 ,.上唐s!r又吾知做乜0____0
小息..去左媽子到=) ..無啦啦呀潔又嗌我個名
陪佢去校務處拎野 ..拎完返上去
又比人話我地兩個tb..小
跟住 ..我同呀潔有d吾可以講比人聽既密語kaka
係度畫file^^ ..醒左 ..教左呀潔點起槁
午膳 ..比返張紙呀me! ..跟住又同呀潔1齊比紙呀me!
到左食飯 ..食飯個陣 ..鄭殷傑打比呀潔
之後講完 .岩岩好呀s!r入黎-︺- ..
之後奶健..比糖呀雯都吾比我 ..仆吧!
聽說這筒糖系我買嫁囉..我1粒都吾洗食啦/____\
食完:)呀潔出左去..比呀s!r坐佢個位度..
話 ;;兩個好返啦..恭喜哂!!之後係度同我厄手= =
之後又留左系課室悶左陣又上返堂 ..又系系度悶
做完份野比左呀潔抄 ..到左ms李堂
又無無聊聊系度吾知做咩 ..
唯有做數學既總測2 ..做哂..又系比左呀潔抄
放學 ..出到校門...無啦啦又落雨..本身無乜雨又落返大..-^-
幸好 !!我吾系住系慈正..吾系真系山泥傾瀉咪仆街
好彩我住慈康姐 ..!不過我住左6年呢到 ..始終好多地方都吾知系邊忽 ..嘻
系系系 ..up了相簿..需要睇既先問我拎 ..吾該哂
|