今日返到學校..
上到班房..我地終於有計傾啦@@
跟住考math.
我頂...我溫左個d你又唔出
你玩我呀大佬.\/.
考完拎書包戈陣...我地終於傾返計*v*
班房太凍了...=_____=''
又開風扇又開冷氣..雪櫃麼?
去完1個wc..多人到乜甘= =
之後呀me!又走左黎..我問佢;:你唔係話唔同我玩既咩
跟住又去多次wc..(未免太愛6樓wc la嘛?)
去完.呀s!r叫我地拎通告
睇女排練習 ..之後呀雯走過黎..q住我隻手話;:彤彤..我同返你玩呀
之後又玩佢 ..嘻
返到去..開心得濟..趴地-^-''
襯佢地班人睇唔到個陣..即刻彈起身 -︺-'''
返到去,,,揀茶會d野 ..揀左孖芝同薯餅
返去個位到..呀潔話;;咦..26號星期幾呀
聽到..即刻話張紙..咦@@626去睇女排
之後某人唔記得我生日囉
考試之前...行雷..呀雯比d雷聲嚇到彈左起身
忍住笑..哈.
考完..難左..唔識..考考下..考到last個幾分中
李老師話;;落咁大雨...邊個冇帶姐既舉手
屎鋒冇帶囉...kaka...放學個陣
佢;;乜你有帶姐既 ..我話:;呢d咪叫醒囉
跟住..落到2樓..見到倍倍..佢認得我呢
仲同我say hi..好cute呀.︺.
冇見佢幾個月 (''事實上係我冇搵佢)..個樣靚女左..大個左呢3<
今日心血來潮..1把火del左相簿既相
正常係得返6a的* *
遲少少先up相上去
|