今日英文堂..做個個專題
勁搞笑囉 ..發現左屎鋒把聲幾岩做警察
體育堂 ..落左去玩..跳左幾下繩無跳到lu
宗教堂,,無理到老師..屎鋒比人罰企,,呵呵
上次笑我呀la..之後係到畫野,,
小息個陣...又比屎鋒同6號拎我筆袋..
跟住又上堂..奶健回來了 xD..之後雞澤,,6號同屎鋒去左比賽
打左比謙爺..之後sms佢..
條友勁衰格.唔返黎探下師弟師妹囉..叫佢返又唔返,,車
跟住又要做問卷 ...很煩很煩..
食飯lu..派左奇異果,,同潔兩份
到左落地下,,熱到乜咁...之後有個叫''高志超''同佢d o靚黎左
8號好似幾0k的..遠睇幾可愛xD
之後見到有人拎簽名囉吹漲
返到上去...譚s!r堂..呀s!r勁好人囉 ..預早左ddd時間講比我地聽同邊個1間房
之後我聽到,,''6a::珊..澄..華..芝..希..彤..瑩..加埋6b陳藹婷,趙xx..周嘉欣..李家x..萍同謝xx
我聽到,,我頂你啦.同個班咁既'玩不起的人''1間房@@
之後講哂之後..呀s!r話比時間我地討論
實質上,,我地係度玩..走黎走去冇人理
之後問屎鋒跑第幾..佢話有8隊..跑第5,,..(-v-''..應該說甚麼才好?!)
跟住小息,,見到le0喊..返到去問人,,個個都唔知咩事,得雞澤同JJ知
之後問佢做咩事喊..佢話::條林希雯打左我幾十下,,我打返佢1下就同呀s!r講..9到佢呀
佢不嬲都咁狗既啦..第1日識條友咩
去左禮堂..我地班勁好笑囉..無啦啦係度嗌,,反對反對,,點知全場人望住哂我地囉,,
勁尷尬囉...我地班就笑到傻哂..
之後去緊補習個陣..潔打黎
話::頭先等校車個陣,,同b班個個馮海琪n陳藹婷講野
琪話::陳好憎你同彤...潔話::車,,咁我地成級都唔中意你個班啦夠
陳::咁我地班夠唔係好中意你地呢4班囉
潔::咁你地呢班人又玩唔起.......搞到陳無聲出囉 |