*今日遲左起身 ,,s0即刻跑落街搭116去北角補習
去到,,好彩都唔係遲好多姐,,
咁岩,,個個f.2既姐姐坐係我隔離 ,,(好似係話讀張祝珊的)
之後佢問我揀邊間中學,,
我::甲部就,,德愛,,第2梁式芝..第3好似係蒙民偉
乙部就梁式芝,,
王太就話,,係b0,,呢到有2個姐姐都係讀梁式芝,,
我聽到佢地話好b0
跟住同個個姐姐,,講左陣野,,
之後王太又同我嗲左陣,,又係講中學既野
講講下講再四川既野,,
記起,今日牛大佬(我親呀哥,,叫開佢做呀牛) 話跟宣明會做義工,
王太同王生捐左2000,,佢地兩個女捐左3000,,佢個孫就捐左100
有錢到你呀,,
之後出淘大,,買左幾條fu,,今次我竟然唔買3,,買fu呀!!
四川地震既野發生左咁耐,,我好似無講過
媽子叫我捐錢,,s0捐左上次呀媽返大陸,,之後d人比我d錢
之後上論壇睇,,話可能04年奧運係最後1次既奧運,
又話今年奧運可能有事,,又話可能係5隻褔娃既詛咒,
下次可能係水災
四川既人好慘,,我地有得食有得住,,有老豆有老母 ,,又有得返學
但佢地就死哂d親人,,又冇得返學,,又冇左屋企,,可能連食都無得食
我應該慶幸出生係呢個咁好既地方,,有老豆有老母,,
d呀媽呀ba,,見到自己d仔女死左,,又無得生過
仲要愈黎愈多人死,,愈黎愈多人傷,,又有人失蹤
如果我地係香港咁幸福,,都叫慘既話
比起人地,,我地算得起d咩?!
|