MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

♥x`; PTung
病左病左病左病左`!
candy96626
暱稱: ★;:arTung'`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
日誌統計
文章總數: 466
留言總數: 390
今日人氣: 6
累積人氣: 18394
2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


2008-05-08 分類: 未分類

*今朝返到去,,竟然全校8點上課室

上到去,,又要做英文既野 = =

1路做1路溫成語..

小息個陣,,聽講le0同雞澤反左面

呀潔就話因為佢地兩個好似話互當透明

之後我問雞澤咩事啦,,佢講左比我聽

但我覺得唔係咁簡單

難怪近排佢地分開左兩派咁啦-33-

到左音樂堂,,好玩呀

聯同王雪盈係度打ka!樂同le0,,比屎鋒話我地兩個蝦le0

最後王雪盈幫le0改左名,名叫::法蘭西丫伯(本身有民初)

狂叫佢呢個名,,

到左數堂,,呀sir1閃左,..

成班友就起鬨,,跟住t0by同kelly係度大嗌鬧人

我隻耳嚴重受損,,

之後落左禮堂,,聽野

悶到死,,今次就咁坐

x  x 雞澤
鋒 晴 麟 柔
文 我 雯 盈

由此可見,,張逸麟周圍都充滿.........

之後屎鋒比黃生睇到佢傾計,,叫左佢出去坐

到左睇野,,又凍又悶,,

跟住有人上堂做模擬啦..

個個人話,,i like travelling by minibus because it is very fast

我心諗,,梗係快啦,,超速咪快囉-v-

放學,,柔1講起le0

又令我諗起佢個名,,即刻叫佢個名xD

出到門口,,睇唔到我呀媽,,好彩有t0by同我講姐

我呀媽話,,你幾時先打比我呀,,

我話::到左馬路個度囉,,佢話::1出到門口就同d人吱吱喳喳

好明顯,,佢係睇到我同盈,,肥方+屎鋒個d up野

今晚又要出尖咀食飯,,



2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


2008-05-07 分類: 未分類

1朝早叮野食,,撞親個頭-v-

之後返學.好彩地見唔到謙爺同黃生+馬sir

返到sch原來屎鋒同8號無返 = =

聽奶健同肥方講,,話琴日踢輸左波,,

肥方仲好笑講咩::琴日見佢仲好地地,,仲係度打機t!m,,點解會咁嫁

我心諗::乜你講到佢好似死左咁既-口-

之後上堂,,無無聊聊又上1堂lu~~

到左圖書堂,,又唔知要做d乜東東

睇完本書又要做個介紹

又好似上次咁,,男揀女揀男~..今次呀sir點中左雞澤

雞澤揀瑩瑩揀張逸麟揀我<<我前面個個估中哂

到左我出去,,咁咪講囉,,講完又話我未睇過

我小啦,,我無睇過,,你呃鬼,,之後又要我罰企,,

企咪企,,我洗淆你呢條木咀

跟住午膳小息,,集隊個陣,,

個幾條友(即JJ,,張逸麟,,le0,,個類人)係度傾計

搞到我地幾個要陪佢地企囉..李緯基miss係度鬧班友

之後我聽到李老師話::我要既係知道唔係知xD

跟住上PE啦,,落4樓打波,,勁正

2對2,,我雯1隊,,,柔希1隊,,不過有我打無雯打xD

返到上去,,要匯報,,係度做功課

之後到我組出去,,發現到,,我呢個組長,,係有須要訓練佢地既口才(雖然我都唔係好好,,但至少上年都講過)

跟住就放學,,班男仔對水記喇沙小學

睇左mei個bl0g,,輸得勁樣衰,,4比0 -口-''

比miz鬧,,抵架

返到去,,

呀媽話比我叫人去我屋企做專題,,勁開心囉

之後呀媽係星期6要返大陸飲囍酒,,所以姐係叫埋唔係自己組既人都得啦*v*

聽日有人帶仔返屋企(my衰家姐),,呀哥又帶小魚返黎

聽日可以話係好熱鬧,,咁我應該帶邊個

6a成班好無xD