| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 8 日 星期四  |
| 2008-05-08 |
分類: 未分類 |
*今朝返到去,,竟然全校8點上課室
上到去,,又要做英文既野 = =
1路做1路溫成語..
小息個陣,,聽講le0同雞澤反左面
呀潔就話因為佢地兩個好似話互當透明
之後我問雞澤咩事啦,,佢講左比我聽
但我覺得唔係咁簡單
難怪近排佢地分開左兩派咁啦-33-
到左音樂堂,,好玩呀
聯同王雪盈係度打ka!樂同le0,,比屎鋒話我地兩個蝦le0
最後王雪盈幫le0改左名,名叫::法蘭西丫伯(本身有民初)
狂叫佢呢個名,,
到左數堂,,呀sir1閃左,..
成班友就起鬨,,跟住t0by同kelly係度大嗌鬧人
我隻耳嚴重受損,,
之後落左禮堂,,聽野
悶到死,,今次就咁坐
x x 雞澤
鋒 晴 麟 柔
文 我 雯 盈
由此可見,,張逸麟周圍都充滿.........
之後屎鋒比黃生睇到佢傾計,,叫左佢出去坐
到左睇野,,又凍又悶,,
跟住有人上堂做模擬啦..
個個人話,,i like travelling by minibus because it is very fast
我心諗,,梗係快啦,,超速咪快囉-v-
放學,,柔1講起le0
又令我諗起佢個名,,即刻叫佢個名xD
出到門口,,睇唔到我呀媽,,好彩有t0by同我講姐
我呀媽話,,你幾時先打比我呀,,
我話::到左馬路個度囉,,佢話::1出到門口就同d人吱吱喳喳
好明顯,,佢係睇到我同盈,,肥方+屎鋒個d up野
今晚又要出尖咀食飯,,
|
2008 年 5 月 7 日 星期三  |
| 2008-05-07 |
分類: 未分類 |
1朝早叮野食,,撞親個頭-v-
之後返學.好彩地見唔到謙爺同黃生+馬sir
返到sch原來屎鋒同8號無返 = =
聽奶健同肥方講,,話琴日踢輸左波,,
肥方仲好笑講咩::琴日見佢仲好地地,,仲係度打機t!m,,點解會咁嫁
我心諗::乜你講到佢好似死左咁既-口-
之後上堂,,無無聊聊又上1堂lu~~
到左圖書堂,,又唔知要做d乜東東
睇完本書又要做個介紹
又好似上次咁,,男揀女揀男~..今次呀sir點中左雞澤
雞澤揀瑩瑩揀張逸麟揀我<<我前面個個估中哂
到左我出去,,咁咪講囉,,講完又話我未睇過
我小啦,,我無睇過,,你呃鬼,,之後又要我罰企,,
企咪企,,我洗淆你呢條木咀
跟住午膳小息,,集隊個陣,,
個幾條友(即JJ,,張逸麟,,le0,,個類人)係度傾計
搞到我地幾個要陪佢地企囉..李緯基miss係度鬧班友
之後我聽到李老師話::我要既係知道唔係知xD
跟住上PE啦,,落4樓打波,,勁正
2對2,,我雯1隊,,,柔希1隊,,不過有我打無雯打xD
返到上去,,要匯報,,係度做功課
之後到我組出去,,發現到,,我呢個組長,,係有須要訓練佢地既口才(雖然我都唔係好好,,但至少上年都講過)
跟住就放學,,班男仔對水記喇沙小學
睇左mei個bl0g,,輸得勁樣衰,,4比0 -口-''
比miz鬧,,抵架
返到去,,
呀媽話比我叫人去我屋企做專題,,勁開心囉
之後呀媽係星期6要返大陸飲囍酒,,所以姐係叫埋唔係自己組既人都得啦*v*
聽日有人帶仔返屋企(my衰家姐),,呀哥又帶小魚返黎
聽日可以話係好熱鬧,,咁我應該帶邊個
6a成班好無xD
|
« | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | ... | 233 | »
|