*媽子上左大陸 ..呀哥就亂黎
連續兩日帶人上黎訓,,-口-
由於呢幾日,,青bb媽子sd左1d好西利既毒比我
搞到依幾日都唔舒服,,琴晚打打下機,,攰得濟,,訓左xD
到左今朝,,10:57 ,,煩人的le0小朋友
又打黎,,佢問我做緊咩,,岩岩訓醒 佢話::有冇搞錯呀,,呀婆都早起身過你呀
跟住落街食野,,食完,,返去同le0打機
其間(即12點幾到2點幾),,我打左比佢同佢打左比我最少都有8次
原因不明,,都係大概話玩唔到呀之類既野
跟住攰得濟,,,訓左陣,,到左唔知幾點
無啦啦有人打比我,,又係咩和記唔知乜野乜野,,cut左佢線-(
之後起左身..點知呀哥話`上唔到網
搞左我打左陣ndsl出到去,,條友閃左人
搞到我自己1個人係屋企發吽哣
又無野食,,,又上唔到網,.又睇唔到有線,,有咩好做
係呢個時候,,呀潔打黎啦 ,,哈哈哈哈
我冇咁悶啦*c*,,
我話我病左,, 要睇醫生 佢話::車.屎鋒咪就係醫生囉
我::咪搞,,點知佢會唔會陷害我 ,,
將d心臟藥同傷風感冒既藥掉轉左,,我咪死?!
跟住肚餓,,飲左雪梨水,,酸酸甜甜,,0k嫁
之後又吽左陣,,上到網啦,,勁開心
聽日青bb媽子生日lu,,又有1個人大過我啦 *v* |