| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 14 日 星期三  |
| 2008-05-14 |
分類: 未分類 |
難以想像,,h.k地震會點
d樓起到咁鬼高
地震個陣,,乜野都無曬
起咁高做乜姐?!
|
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
| 十萬個唔開心 |
分類: 未分類 |
有時有d野 ..真係唔好知咁多好
所以我寧願直到畢業都唔知
自從雯講左之後,,1直係無哂心情
就算佢點整都好,,我都冇笑過
本身落到地下,,係同雯打波既
但mei就搵我,,之後陪我陪到小息
同mei講左件事之後,,係開心返哂
佢叫我on狗狗,,我叫佢on貓貓/on忽忽
勁白痴,,但係勁開心,,
thz! miss on貓貓
之後又要上返6a,上到呢個班房
再次唔開心囉,,係呢個班房令我唔開心
跟住班友又過黎坐,,係度玩cutter
個個張逸麟拎左之後又唔比返我-c-''
跟住又係度玩我又唔比返我-/\-
到左放學,,聽到羅怡老師係度同班4年班講
你地洗唔洗打場交先放學呀?! ,,我地心諗好b0
到左中文輔導 ..睇睇下tV ..無啦啦雞澤望過黎
話奶健又扯旗 ..
黃生,你做左咩好事呀..好到咁黑仔你坐我前面,,仲要扯旗?!
之後返到hm..同屎鋒先生傾左陣msn
佢問我知d咩,,講返比佢知囉
最後同時佢亦同我講左關於佢同某某既傳言
(嗱 ..我無爆出黎呀,,你都唔好爆呀!)
(亦都唔好問我,,廢事比人爆返出黎個陣仲死)
無野好講 |
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | ... | 233 | »
|