*t0day..milk kin 扯旗
仲要扯左6次囉,,2堂之內扯左3次
其中1次仲扯左5個字囉! 有次我仲睇到t!m
之後比我改花名,,扯旗怪,,之後1講呢個名,,雞澤係度笑
*之後兩堂P.E,,爽爆
不過好無聊,,無人陪我打硬排,,佢地淨係打軟排
潔同雯又同D男仔打波,,
搞到自己1個,,之後就算同周媽1齊玩,,都好無聊
不過,,同呀潔玩緊個陣,,比呀潔打親個頭
個班男仔係度笑囉,,之後又比人親塊面
唔緊要,,反正之前都比人用排球掟到個3次,,都冇喊*v*
跟住,,打中,,唔玩,,我同呀柔係長登到玩,,
好好笑,,喪笑囉,,仲認左呀柔做呀媽
搞到依家d關係好亂,,周晴同呀柔又係呀媽,,但周晴又係呀柔個呀媽
搞到唔知點咁,,不過我都係叫返兩位做媽子嫁
*今日雯喊左勁耐,,差唔多成個中
喊係因為張逸麟搵野掟佢,,唔知做咩,,又掟到佢個頭
之後就喊,,kk過去問佢做咩喊
佢話::唔好喊啦,,喊唔靚女嫁 我同kk講::佢不嬲都唔靚女嫁啦
佢話::再喊,,無人要你嫁啦 我::佢唔係不嬲都無人要既咩?!
*之後匯報..比唐老鴨鬧,,話咁樣只會比兩分
兩分咪兩分..我洗驚你?!由你分組個日 ,,我都決定左我唔會用心去做
之後又讚17號做得好 ,,唔好話我話,,我會覺得佢係揀呢組囉
如果係真,,呢d算唔算偏心呀?! 如果你要比兩分,,我地成組人都唔會care囉!!
*鬧完,,係度同奶健串咀,,佢條友,,淨係識得講廢柴,,0n膠鬼 |