今日上堂係勁悶囉-u-
問返呀健..佢承認左佢有講
小息個陣..個條呀雯 ,,算..講起佢就火
跟住派左默書簿..破天荒..拎100+8
之後我本身問屎鋒數小測幾分..佢就問非所答
答左中默= =
之後拎左本野黎睇..kaka.對上1次默書高佢1分hehe
到左上中文堂..個鐘竟停左係度..搞到定左格咁,,停留左係11點9
午膳個陣..搞到12點3先食得.(睇電話至知15分)
今日好勁..差唔多依哂成兜野..
到左小息..勁開心..無乜人係班房
我..kk..周晴.澄..珊.ming..//屎鋒.堅叔..肥方..24號..kai樂(好似係咁多)
勁搞笑囉係..
第1件事;;話說今日小息個陣..kk去完wc返6a啦
咁kk就做1個想抱人既姿勢..係呢個時候,,屎鋒咁岩就行左去老師台到
咁kk就入左班房..咁佢地兩個差dd好似攬埋1齊咁xdd
之後笑爆我地..連兩位當時人都笑死左.\/.
跟住勁多好笑野..最記得係,,屎鋒無啦啦係黑板到寫 ;;I 拂 yai(i fuck you)
之後睇到份模擬試卷啦..睇下d名次啦
個個都高過我-/\-//我第20名..kaka
到左派個陣..個個都高過我既..低我起碼高過1個人..屎鋒
佢23名..我20名,,嘻嘻
之後落去打波..打打下..去左雯到打.條友又唔比w0
車..你估你邊個呀..?!;;之後呀柔唔開心
問佢咩事..佢話呀潔部電話比左佢袋住..之後比呀s!r收左..話唔知咩咩咩既話..唔同佢講野
之後陪呀柔打波啦..打完返上去
上到去..屎鋒話我成日係度傻笑-^-;''..笑多d..人既心境開朗d嫁
之後睇書..呀s!r話換貼紙..出左去換..第1次
比人搶左我本貼紙簿..之後`又話睇張相..
不過係之前tsa個陣..我都睇過啦..勁唔同囉個樣係..
返到去睇書..做功課..換貼紙
老師問屎鋒個陣勁搞gag囉!! 問1人1職係乜..話唔知乜乜
老師話::整亂D簿就係有你份xdd.個次仲見到你挨係個度
到左放學..條友話佢呀哥叫佢寫篇文比佢..英文個陣
之後又比我串佢
之後又比le0拍我膊頭..之後到我還擊啦
佢打我1野..我打返佢個fd幾野..佢又打返我幾野
仲要大條道理話::;打多d先會大嫁
出到去馬路..見到條女..著住條迷你短裙..仲要著高跟鞋
著左之後先同呀盈1樣高..個陣又唔係掂
姐姐想點姐
我有個問題要問1問..點解依家d人咁中意電負離子
呢個問題係係同呀哥+小魚食野個陣..見到隔離台條女(小學既)
走個陣,,我仲要比佢啤住我
|