琴日兩點幾先訓..訓唔著= =
想搵人傾電話..但d人正常都訓哂..所以冇打到
今日訓左4粒中渣 ..頂頂頂頂
今朝又約左呀柔係m記等..上到去
佢呀妹比左d野我 ..比我想像中好好多
行到學校附近..唔知點解佢個妹有d得意的感覺!!
返到去..想放低個書包個陣 ..條友係度話..2邊同學孭書包
頂頂頂頂..玩野呀家陣
上到去..又唔知點點點..到左唐老鴨堂啦
J.J就比人罰抄啦..咁抄抄下..又無啦啦摸我背脊-︹-'''
之後呀瑩就同呀SIR講啦..但條某利坐視不理lo咩事!!
跟住又打我兩下..我打返佢啦..之後呀瑩話:;非禮呀 kaka
之後J.J就比人罰企lu
過左陣..出左去..見到歐欣啦比左紀念冊紙佢
返到去 ..上堂啦..咁圖書堂呀嘛~
之後呀sir係度話又話咩咩咩最後1次見我地..跟住話可以男揀男 ..女揀女
咁玩法..首先就呀柔先啦 柔>J.J>瑩>麟>我>屎鋒
麟同J.J都會係個危險人物 ..好大機會都會估到會揀邊個
咁之後到我揀啦嘛.我咪揀屎鋒lo...咁個故仔係講咩老公老婆話邊個邊個d野好食d
當我揀屎鋒個陣 ..d人又係度話:;哇~老PO揀老公呀 ..o了咀
到屎鋒揀個陣...條友話唔想揀..最後呀sir出動...17號kaka
跟住中文堂派臨時成績表 ...班:4 ..級:59 ..趺左勁多
之後連續2堂p.e啦 ..勁好笑..笑到kai左^^
本身kk唔係幾想踢的 ..之後唔知點又話踢
不過我同雯既諗法都一樣...就係:;開開心心玩埋呢1.2個禮拜..唔理同咩人玩
1路同kk..小吉 ..雯..對 soso..14號..24號同堅叔踢波...笑到我
跟住呢 ..kk成日搶波踢.. ..之後買野飲..雯幫我買 .
幾秒飲哂..事關太口渴...kaka...佢嚇到呆左 ..嘿!!
之後又拉leo條fU''..又再次見到-v-
放學個陣 ..我就聽緊leo同屎鋒講野啦..咁31號就自己講野
我心諗::做咩自言自語..跟住又比佢地兩個扮我kai笑lo.>,<..忍笑忍得好辛苦
過到7仔個邊..見到班朱石麟的一大班人..我問;;你夠唔夠敢hi佢地
leo::唔夠薑 ..我:;前面有街市呀..大擺薑啦
諗起上次去camp個陣 ..12點幾同人傾電話講講下講左薑既野(正常有d人係知邊個人)
最後有人say88 ..同佢say返..廢是又話我冇禮貌kaka...
|