MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

♥x`; PTung
病左病左病左病左`!
candy96626
暱稱: ★;:arTung'`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
日誌統計
文章總數: 466
留言總數: 390
今日人氣: 16
累積人氣: 18361
2008 年 7 月 21 日  星期一   晴天


沒有kai子的第7日 分類: 未分類

話甘快就1個禮拜lU/.\

唉........

......

琴日1點幾比娘親吹返房訓 `但入左房之後

熱得濟 `訓吾著 `聽903聽到2點幾先訓到

到左5點幾`又吾知訓左幾耐`又扎醒左

之後訓訓訓`訓到9點幾又扎醒

之後訓訓訓`訓到12點半先起身-3-

出到廳`又係無人-00- `成日都係甘-,-

之後打左比老母 `又要落街拎野-,- `拎完去食野

食完又去左吹水 `返到去 `又係無野做

又上吾到楓谷 `上唯舞又lag機 `唯有上uwants dl歌

dl完無耐 `老母又話去游水 `之後就去左摩士公園個個游泳池啦*{本身我諗住去佐x谷..但老母又話mb多人= =}

去到 `見到條o靚妹曬到古古力甘 -.-`嚇左嚇

出到去 `長期留左係水入面 `之後游到5點3 `閃人

曬黑左T︹T `沖涼d水仲涼過泳池d水-.-

之後左去龍翔中心睇野`岩岩入左有賣0utdo0r既鋪頭

呀瑩就打黎 `之後同佢傾0utdo0r既野 `佢問我洗吾洗4舊

個到有皮底咪要x ..冇皮底都0k的 ..$269-299*{我記得淨色係呢個價到}

返到去 `老母同老豆又係度嘈用有線定n0w ;

有線吾好咩-.- `只係有時會斷線姐 `

跟住悶得濟 ..`搵奶媽上楓谷玩 `之後又叫我打比鋒哥再打比佢-.-*{姐係3lines}

跟左0k耐 `之後老母嘈 `最後cut了線

之後食飯啦`隻雞終於有胸啦0v0 *{事關琴日d雞胸肉比哂呀哥 ..搞到我無得食T︹T}

食完又玩左陣 0ff啦 `跟住又吾記得做過d咩黎

之後上左唯舞同meimei姐玩 `之後游水游到攰得濟`無心機玩`想訓

今日我發生過咩事黎-.- ?!好似無乜心機

......

鋒哥 `您琴日sd黎個首

點解好似令人上癮既=.=



2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


沒有kai子的第6日 分類: 未分類

話甘快就第6日啦/.\

無見尼29位ka!子都有6日了*{有2位今日見完黎}

......

琴日本身想訓`係尼個{毛文}竟然有人sms我a____a

1睇`是鋒伯-.- `過左無耐`又有人打黎-.-

我頂 `差吾多2點先打黎 `邊位呀生打黎呀

1睇 `是某謙 `頂 ..`想訓個陣先打黎

跟住訓左lu *{當然是cut了線}

到左6點幾 `我頂 `我2點幾先訓 `我邊有甘早起身呀`6點幾就打黎 ..我小.x.

到左9點幾 `聽到有野倒左落地 `望下 ..`oh n0 ..my ndsl

之後訓返xd `訓到12點半先起身 `then就出廳 `又無人-.-

等左陣 `呀爹先返-..-`比左錢我 `但我睇電視睇到2點半先落街食野xd

返到上去 `奶媽話玩楓谷 `米上去搵佢x `上到去又吾知佢係邊樹

之後自己玩好過-3- `玩玩下 ..呀瑩打黎 `話係mK見到6號 ..話扮見吾到佢- -

關我事麼? `收線後 ..`再次打黎 `話返學校 `0k之後陪佢返啦

跟住就同鋒伯傾左陣電話 `掛住傾 `搞到整野整遲左xd

跟住收線之後 ~`整下整下 `整下4點2先出門口 `呀瑩又打黎`話鑽石山等-.-

比佢吹我快d快d `我都想呢姐姐 `落到去 `成頭大汗 `勁熱

之後1路傾電話 1路等呀瑩買禮物啦*{佢媽都係度}

之後買完就去搵呀瑩個爸爸啦 `坐佢爸爸架車^v^

就去到個陣 `呀爹打黎 `無啦啦呀瑩話:;低b仔*{我諗佢係以為個個係鋒伯-.-}

去到 ..`就比禮物比譚sir同林汝茵啦~~`之後就見到鋒伯黎

*{佢事前係電話度講左勁多次:;我去吾去好呢?}

佢好似 ...好呆-.-`跟住上左7樓到 ..第1次上*{點解要係我畢左業先上得T^T}

拎左體適能張野 `本身同鋒伯拎埋既 `但呀sir話佢唔合格 ..嘻

李老師張台勁整齊 ..乜野都冇AVA `

落返去 `坐左陣 ..`又傾左陣啦 `跟住呀sir叫我幫佢影相

之後比鋒伯叫我做呀4 x咩事T^T `之後比我叫返佢做呀伯(呀8)

之後影完 `無啦啦呀sir叫我同鋒伯影張-.- `我彈左十米xd

之後就走人啦 `等車等左勁耐-3-

返到去 `又同鋒伯傾左陣電話 `第1次聽到佢唱歌 ..太難得的事!!

鋒哥唱歌好好聽*{好吾好聽 ..見人見智xD}