話甘快就第6日啦/.\
無見尼29位ka!子都有6日了*{有2位今日見完黎}
......
琴日本身想訓`係尼個{毛文}竟然有人sms我a____a
1睇`是鋒伯-.- `過左無耐`又有人打黎-.-
我頂 `差吾多2點先打黎 `邊位呀生打黎呀
1睇 `是某謙 `頂 ..`想訓個陣先打黎
跟住訓左lu *{當然是cut了線}
到左6點幾 `我頂 `我2點幾先訓 `我邊有甘早起身呀`6點幾就打黎 ..我小.x.
到左9點幾 `聽到有野倒左落地 `望下 ..`oh n0 ..my ndsl
之後訓返xd `訓到12點半先起身 `then就出廳 `又無人-.-
等左陣 `呀爹先返-..-`比左錢我 `但我睇電視睇到2點半先落街食野xd
返到上去 `奶媽話玩楓谷 `米上去搵佢x `上到去又吾知佢係邊樹
之後自己玩好過-3- `玩玩下 ..呀瑩打黎 `話係mK見到6號 ..話扮見吾到佢- -
關我事麼? `收線後 ..`再次打黎 `話返學校 `0k之後陪佢返啦
跟住就同鋒伯傾左陣電話 `掛住傾 `搞到整野整遲左xd
跟住收線之後 ~`整下整下 `整下4點2先出門口 `呀瑩又打黎`話鑽石山等-.-
比佢吹我快d快d `我都想呢姐姐 `落到去 `成頭大汗 `勁熱
之後1路傾電話 1路等呀瑩買禮物啦*{佢媽都係度}
之後買完就去搵呀瑩個爸爸啦 `坐佢爸爸架車^v^
就去到個陣 `呀爹打黎 `無啦啦呀瑩話:;低b仔*{我諗佢係以為個個係鋒伯-.-}
去到 ..`就比禮物比譚sir同林汝茵啦~~`之後就見到鋒伯黎
*{佢事前係電話度講左勁多次:;我去吾去好呢?}
佢好似 ...好呆-.-`跟住上左7樓到 ..第1次上*{點解要係我畢左業先上得T^T}
拎左體適能張野 `本身同鋒伯拎埋既 `但呀sir話佢唔合格 ..嘻
李老師張台勁整齊 ..乜野都冇AVA `
落返去 `坐左陣 ..`又傾左陣啦 `跟住呀sir叫我幫佢影相
之後比鋒伯叫我做呀4 x咩事T^T `之後比我叫返佢做呀伯(呀8)
之後影完 `無啦啦呀sir叫我同鋒伯影張-.- `我彈左十米xd
之後就走人啦 `等車等左勁耐-3-
返到去 `又同鋒伯傾左陣電話 `第1次聽到佢唱歌 ..太難得的事!!
鋒哥唱歌好好聽*{好吾好聽 ..見人見智xD} |