今朝竟然無人叫我起身= = ..之後又要趕頭趕命地返學
返到上去..同呀瑩傾偈啦
跟住見到有釘..咪叫對面山既人比我l0...
我發現真係溝通不良...寫埋紙比佢地都好似唔知咁= =
到左數學堂 ..個個都係度做自已野....
跟住係度影相xd ..奶豆都傻傻地既..星期5話點影都得..到左今日又話我偷拍佢= =
之後呀s!r播左首許志安既歌出黎 ..又比返d紀念冊我地
我1收到..即刻睇啦..1路聽住歌1路睇..好想喊T^T
之後呀潔又有同感..最後1齊去wc睇
出到去..見到mei..又1齊去啦..點知我最後都係無
但係呢 ..就有個人...就喊左出黎 <無謂講名出黎..都估到嫁啦
返到去..李老師黎左..就做AT啦...做完就對
咁小息完左..落左4樓..做個個乜乜禮儀
做完就落地下茶會..比人整濕左條裙囉咩事-,- ..sorry都無句我頂
跟住係度影相 ..聽說莊又鳴打莊錦穎 ..呢d係唔係叫抵死?!
明知班友咁串..仲撩佢地..比人打唔出奇 ..所以讀慕光個條友..小心d<知邊個啦xd
返到上去又睇電視..睇睇下..我先睇到奶豆個sms..
放學..見到地下有舊野..咪掟如花lo..點知1掟就掟到佢某1到..之後就喪叫佢做變態xd
放學 ..我同奶豆講佢1定會變壞..事關慕光呢間野唔覺會好得去邊
佢話無變到壞咁點..我話:;咁我比錢你..你壞左比返錢我xd<我媽話:;壞左仲搵你...= =
放學..就見到媽子黎左..就等啦..之後去左wc..見到mei+瑩..之後係度嗌呀嘛
比人啤= =..最後我都同呀mei講左句:;啤咩呀啤..xd..我就冇所謂咁講
都畢業啦,,,,玩盡佢xd ..之後又係到大叫xd
跟住...奶豆打黎啦..之後聽說佢張卡得返4個幾xd
跟住去左德福買書...見到3婆...之後想問佢野..但佢走得勁快- -
之後就落左淘大食m記..之後望上去大快活到..見到麟..同佢疑似佢呀媽既人1齊..佢好似見到我- -
食完野又去買書...走黎走去..搞到勁熱..
去到觀塘..同仁書局個陣..奶豆再次打黎,..佢同leo去左踢波..
之後要拎返d野..又要走過..上返同仁到..見到1個上1年既師兄..佢都好似認得我<梗係認得啦..著住校服= =
返到去即刻沖涼.....熱爆
呀媽又出左去mk買書買校服了~~
|