對6a真係好多回憶 ...不捨得T^T
上譚sir的堂真係好好玩..
.......
今日6點半起身..痴線..
之後又比老母嘈我..又嘈我個頭
之後搭車出去..出到kt..等小巴個陣
見到又係去lscc的女仔 ..呀媽又話:;睇下人地著得幾斯文呀
落車之後..見到胡晴晴..之後就say hi
入到去..見到好多人都著短fU..後悔!!
之後就傾左陣..就陪周晴去wc ...周晴去完..問我:;咦!乜你仲等緊我呀
我話:;呀sir叫我睇住你嫁嘛!!
上到去..凍到死..又無聊
到左第1個小息..落左地下食野 ..食完又要返上去
唯有sms...同呀柔sms ..佢..佢竟然..嗚哇xd
之後就聽個d乜鬼校規..嚴到乜咁囉咩事/3\
之後連續2粒鐘坐係度..之後就同周晴1齊去wc啦..
見到個女仔..應該係lscc的 ;爆哂粗..又踢廁所門 我心諗;;佢係唔係有病,.
仲要懶係野咁 ..好想xyz佢
上到去..又玩d無聊game= = ..諗起6akai子們
有個tb好得意..好cute!!好似男仔^^ f.3的
之後走得人..同周晴..雯1架車..係度傾傾傾..玩玩玩
跟住去左食sushi..原來食左裕和都有10年了...由細細個..呀媽抱住個陣 ..食到依家^^
食完就去左睇野啦 ..睇完就返去慈雲山
check屋企電話紀錄..打左7-8次黎,原來係to
話收左我...不過個位比左人 ..車..我都買哂書..校服先黎同我講
而且又話最遲都係14號4點前會通知..咁無通知咪以為唔得囉
之後住慈雲山個個鋒哥哥..知我住慈雲山..約我落街食野
我0k想見下佢..之後係msn勁好笑xd
過左陣..屎鋒打黎..又比人嘈..話我成日傾電話..哂分鐘- -
咪用屋企電話聽囉..呀媽又嘈...成日打黎..做乜呀
不過唔洗理佢..照傾xd
跟住小魚上左黎食飯 ...之後就悶悶悶悶蛋了 |