今日返到去..無聊到爆..又唔知做乜
到左禮堂拎禮物啦~無啦啦班友講條友囉!!煩爆
之後返到去又狂講佢..未見過男仔之家咁煩
上到去..小息啦,..半粒中~~
個位比;'鋒哥'坐左..唯有企係度..點知玩玩下
無啦啦leo拉我囉.v. ...又話條友搵我..又話點
跟住J.J個d又拉住我
勁無奈!! ..
之後落左去2樓睇唔知咩咩..開頭唔知佢up咩
之後睇睇下先知佢up咩..套野勁搞笑xd
放左學..去左淘大食sushi啦...同小吉傾左陣電話
之後食完返去 ..返到去
本身勁眼訓,,點知無啦啦部電話震..1震就震醒左
之後玩左陣楓之谷啦..玩完
鋒哥話玩電話..但又唔用133...之後個1.2次先用(又話唔用==)
傾左陣啦..傾傾下佢又無啦啦大嗌..痴線嫁佢?!..之後又比佢串左陣
傾完..睇下有冇人add我..
6號搵我.叫我聽hurt so bad..聽完
佢就叫我..問我可唔可以做佢gf ..最後既答案係:;n0!!
之後睇6樓後座2了~~ |