12日了=[
時間過得太快了
想快既時候就慢慢咁過
想慢既時候就好快好快咁過
......
琴日1點幾返左入左房到玩ndsl
玩到2點1 `就出左廳啦 `比呀媽吹我快d訓
但根本就訓吾著 `我仲精神過佢
之後入到房`又訓唔著 `又肚餓咪同呀媽講要食野*{個陣3點半}
食完返到房`又係訓唔著 `喪同呀媽講:;我訓唔著呀
比我講到 佢話:;你訓唔著就打機啦 `唔好叫我 `我要訓
打下打下 `打到4點半 `個陣真係有d眼訓就訓了~~
之後今朝12點起身`2點先食野 `食完又行左陣
悶死左l0-x-''`返到去 `鋒哥同奶媽打黎 `上左楓谷1陣
老豆又返 `比老母啤行我叫我去執房 `搞到又要0FF
之後去左執啦 `掉左好多野`5年班最多 `出到去 `坐左陣
又要食飯`食完飯 `上網啦 `無lala比鋒哥講左句:;你係唔係唔想再玩楓谷
大佬!我今日d時間比哂執房-v- `邊玩到
執完又食飯 `咪無上l0-o- |