17日就這樣過了~___~
這樣就半個月了/.\
......
wa!我可惡我哥哥`又再次無聲無式地del了我d歌我d圖/.\
kay同by2既新碟dl左勁耐`1下子就del左`0h sh!t
今日又去左游水啦^v^
搵左馬蹓們1齊游`玩到勁kai
首先去左游水先啦`游完就去左玩
玩sir滑梯`勁kai xd`但我kai得起 `嘻嘻!
之後去左藍色的sir滑梯玩啦`點知有班人有男有女的
大概15-18到啦`我就聽到個男仔話:;咦..條o靚妹同你差唔多高wo *(同佢班fd講)
我心諗:;唔係講我下fa=3=
之後去左大人池到游啦`細馬蹓又唔識游`要我扶住xd
跟住我就聽到2個哥哥的對話:[哎呀! 你咪走過去同佢講::小姐我地好悶呀不如1齊游咪得囉xd]]
笑爆左我xd`跟住就游啦又
點知又有個人同我講話:;小姐!可唔可以借你個泳鏡用1用呀?我條鎖匙趺左呀
我o哂`所以搵左大馬蹓`我:;下你搵佢啦 `我就游走左lu
跟住去左游水`游到5點幾就閃
返到去家姐返黎拎野`佢換左HTC的touch m0n
所以我就可以用910il`但好似上網睇
d人話唔好用-3-
......
朋友!仔死仔還在`下個更可愛
散左咪當拎個經驗l0
|