這21日過得真快喔!
1天1天的過去
說不定很快就1年了=w=
......
琴日明明睇埋雜誌就訓`但就忍唔住睇埋精裝追女仔2oo4年訓
睇睇下`呀媽又出黎吹我快d訓`yo..`當然睇埋先訓啦
睇下睇下呀哥又過黎睇-3-`之後無啦啦突然望住出面個天發現左粒星
係慈雲山無乜燈光既情況下`粒星都好似幾光`我再次諗起JAS0n首歌;:你來自哪顆星
睇完就返房訓`出奇到好快訓得著
10點幾呀媽無啦啦大嗌;'喂`10點半la wo`你唔係話11點返學校既咩
之後搞下搞下我1點先出去拎
起身之後睇下部電話啦`屎鋒個呀哥23分`勁!!
想當年`我連呀哥幾分我都唔知`我太唔了解佢啦/3\
落街食野`就聽到d呀姐話';wa `洗碟個呀姐兩個女讀書好叻嫁`9個a呀
之後即刻問返呀哥幾多分`幾a `答案係25分 3a-3-`讀下讀下讀左城大
返到上去`就上網啦上完就返柏德啦
又係無人係度`之後又要搞呢樣搞個樣
之後就行去搭3d返淘大`theN就去kT拎個回鄉証(個証我過左期5年了xd)
拎完就閃啦`返到去睇本危險人物`睇下睇下就訓左
6點訓到6點9`望下部電腦`岩岩好有人add]
之後呀媽又話有人打黎比我`但點解我聽唔到電話響既-3-
呀哥返黎`先知佢bid左部相機`好似都0k下`睇黎我要好1排先掂得部野
之後好難得地我無上網`係度睇電視=.=
|