誓要改變我既態度!!
p.s:;樓上句野你可以當我發緊up瘋xdxd
今日訓訓下又有電話-3-`衰牛打黎叫我開門
哥哥呀!!唔好次次都要我開門啦/.\
醒左之後就睇冬甩個爸爸啦~
睇完之後比呀媽吹左落街食野
買完m記返hm個陣時醒起衰牛又好似未還碟
即刻打比佢;`如我所料吧?真係未還碟
返到上去同左老母講;`過左陣老母出左去接呀爺出院
我就係屋企慢慢地上kaka;`之後搵歌聽個陣見到鍾嘉欣既其實我不快樂
之後就用f0xy dl黎聽`之後就喪播喪播喪播
`就算游戲笑著也未快樂得起;}
難道我再寄望有天可失憶`找到轉機';
其實我很不快樂'`想躲進暗黑街角.;*淚再可痛快的流落
1路做bo0kreport1路聽`幾粒鐘我做得1份xd
跟住同晴媽媽傾msn`課外活動對我地黎講仲係個難題
之後+左胡晴晴入黎傾';佢無啦啦話:;彤彤簡咩*(好似係咁)
我完完全全的o咀`叫我彤彤-3-;`姑媽表姐先咁叫我渣bo;仲有呀雯
then就食飯啦`食完就上網
之後無啦啦又上網搵下5年班個d yahoo blog
真係超級超級kai的;`話舊校班人黑人憎`懶型懶靚仔
唔該你講野之前諗下自己有冇懶勁懶型呀唔該
話人低等生物;'我諗你仲低等過佢地l0-3-`話人肥野`bpcs又會無肥既人
肥唔係罪wo`我可以告你歧視肥人
話馮剛俊靚仔;`我嘔l0'`係6a搵個出黎都靚仔過你啦下fa
不知所謂'`可能本身我已經唔係咁鐘意今年個班6年級
小朋友諗野成熟d啦`話唔會同佢地做fD
係先好講呀小朋友`
最近愛上左益力多-3- |