/.\*(除左呢個表情之外..真係諗唔到有d咩可以打出黎-3-;;}
......
琴日又不知不覺地訓了=3=
起身已是12點半`第1件事唔係打比呀媽唔係上網
依係去餵隻龜-.-`呀哥臨去泰國前吩咐落我1起身就餵龜*(無計`日日起身都係12點幾,,岩岩好龜食lunch)
食完打比呀媽`竟然隻龜用好快既速度食哂d糧
之後食野`食完之後就渾渾噩噩咁上網
5點幾眼訓走左去訓`又訓唔著`出返廳上網
夜晚就食m記`食完就開始dl歌
無啦啦發神經`竟然連續2日用f0xy同上網dl左勁多首歌-u-''
dl完諗起要幫龜換水`經常睇到呀哥換水都係換得好容易
但我完完全全唔識換`唯有跟住呀哥教點換水的方法
完來換水都算係難的/.\`仲有幾日都係我換
辛苦你啦`龜龜!!`忍多幾日吧!!`你主人唔係企
幫你屋企換水呢個重任就落左我度`龜龜忍耐下啦 |