樓下的夜青未免太嘈了吧?
每張桌子都有一群夜青
肚子差不多每天都在疼
難道我要聽奶豆的話;去看醫生@@
暑假代表病既時候`次次放暑假都病
......
夠了!芝`你上夠我的bl0g沒有?
我係比你上`但大佬呀`洗唔洗1日10幾次呀?
唔洗咁多次嫁下fa唔該?
今日呀潔再次問我同1個問題
說真的!我同媽子講d咩`你都係唔會聽
叫你唔好喊唔好同佢1齊`0k~同返1齊後你又喊到乜咁
唉唷!半年前你同佢1齊個陣已是這樣了`以前既你又走左去邊樹呀?
史提芬周之後琴日開返膠p0st後`今日再次比人禁言
佢d膠p0st真係超正嫁!! |