補返琴日(22/8)個篇先~
22/8
琴日聽新城聽到3點又訓唔著
出左去搵野食`點知又係無/.\
之後搵到包餅`拎左返房食kaka
食完又訓唔著`之後玩電話入面個d game啦
玩到4點幾`就去廁所`去完出到黎`無啦啦老母飄左出黎
嚇到我呀-.-''`之返房玩左玩到5點幾到就訓啦
訓訓訓到12點幾起身~`之後望下電視`8號波`唔出其~
之後食m記啦~`食完就睇左陣電視就玩ndsl
玩完又無聊wo`唯有試下部機開唔開到`最終係開到
但玩玩下會輕左`之後叫呀媽比部腦我玩`佢又話等陣先
唯有返房hea住先`跟住出返廳啦`終於有得玩了/.\;
之後同晴媽傾左陣msn`就上3男玩啦
之後食飯~`食完睇電視`老母話晴媽add我`之後又傾左陣
跟住晴媽比左2個升梁式芝既人既msn我`之後add左1個
又同佢傾左陣`傾完同呀mei傾`之後醒起要同龜仔換水
拎桶水出廳個陣`桶水已經比我倒瀉左d水kaka
之後換完水就上網`跟住12點到就去左沖涼
點知我部電話就無教到靜音啦`沖沖下就有人搵我
出到去`比老母嘈我咁仲有人搵我`又話唔好sd咁多sms啦
但...同台唔洗收錢嫁wo我唔係咩?`何況屎鋒轉左3台-3-
再望下部電話`屎鋒sd黎`話3台中`我話返房打機老母又話我返房sms-3-
唯有靜雞雞咁sd sms`我拎野茶佢又返我拎部電話/.\
想點呀?????;`跟住睇烏龍博士`好好笑`1路睇1路笑
笑得勁大聲`睇睇下老母話珊埋房門`廢是嘈醒老豆
之後睇到2點幾到就返房`聽新城聽到3點就訓 |