琴日夜晚係房打機打到3點幾到
諗住出廳叉電;`點知呀哥又整緊部腦
叉唔到-3-;`返房玩多陣先算-.-
11點幾左加出左廳訓`訓訓下又電話響我頂
次次訓訓下都電話響;`想點呀-3-??
聽電話`仲以為老母打黎;`點知係4姑媽-3-
話call唔到打老母;`叫我同老母講話呀爺入左急症室*(聽到尼到我都下左出黎-oo-)
話叫老母過去;`之後打左n次比佢`都無人聽我小
點知佢又無帶電話-v-`之後又上唔到網`岩岩好又播完多啦a夢
唯有傾電話吧~!`傾左陣肚餓`老哥又未起身-.-`搞到我又要係度餓
之後電話響不停.u.; `煩到嘔'`之後再次係4姑媽打黎話呀爺又要留院
係尼個時候老母先返黎`大佬呀`出街帶下電話好無
1點幾先食得野-3-`食完m記;`黃牛牛又叫我飲埋佢個杯可樂佢*(黃牛牛是我哥)
哇塞;`我同黃牛牛杯野都加大左-3-`最終返到屋企又嘔了`我超勁的
話嘔就嘔嫁啦kaka
之後做功課`then就搵返本書出黎做啦
點知就搵唔到咪同老母講囉`點知又係度嘈話我擺唔好
成日都係咁`無論係佢擺唔好定係我擺唔好`都係老屈我地
我已經好冷靜咁諗諗會擺左去邊樹;`點知老母仲要係度嘈嘈閉
我前幾日岩岩先執完房黎`佢就同我整返亂佢
喂`唔該呀!你整亂都幫我整返好先啦`成日話我整亂又唔執好
咁點解你整亂我間房唔幫我執返呀?
之後搵返就上網`;哇哇@v@!!奶豆勁野啦xd`精英班-oo`仲要做4眼仔kaka
太叻仔了`咁都比你入到精英班xd
then就係度msn啦`之後出左聯合探呀爺`好彩呀爺無咩事姐
之後等到呀姐黎就1齊走`wakaka`我終於高過我家姐啦`超開心
成日話我矮過你;`今鋪我仲唔高過你xdxdxd
之後就慈雲山食飯;`無乜點出過聲
返到去`就係度上網了~~`之後睇家好月圓
我諗返起我嫲嫲臨過身個陣`半夜3更醫院打黎即刻過去搵呀嫲
個心跳仲要係好低好低`40幾30到`最後我地成班人都呀嫲醒`唔好訓
最終都係走了/.\`
最近都是不開心不開心的`好想喊呀!!!!
其實我近排有冇真真正正咁笑過`開心過?!
答案連我自己都唔知-3-;`也許這是個謎
奉獻1句:;出街唔好扮藍藍路`人地會當你白痴*(由其係m記唷xd)
|