朝早過左佐敦谷游水
游到11點9到閃人
上去樂華飲茶
之後倒瀉左2次水/.\
無啦啦呀哥又拎左我部電話玩
玩玩下..後面個台個小朋友話:;我就死啦
我呀哥又係度話:;佢話佢死既..仲唔死`講大話
跟住上左呀爺屋企`無神神又比我搵到拍同波
之後係度打`之後返慈雲山
返到去上左陣網傾左陣msn就閃左去訓
晴媽說o咀的事情`真的很o xd
訓訓下又發現左唔見左電話
又係呀哥拎左去玩
過左陣食飯`正!!有蝦食kaka
食完睇立法會d人嗌交`幾正wo都xd
之後做兒歌`pakh0同fiona fung唱完就落街
落到街見到勁多差人叔叔企左係度`最少都有5個
買完野食返上去`行到公園個陣時`
無啦啦前方有2個人拖住2隻大狗`超超超大隻嫁
唔係誇張`真係好大隻`有隻仲要係無用狗繩
搞到我要兜路走.x.
返到去又係度悶
諗返起前幾日呀哥同我講既野`話說:;
我呀哥唔知幾時親我上網`就影我相
我閃就閃唔切`就佢淨係影到我下爬
之後佢就做icon`d人問佢係邊個`問今年我係唔係要會考
哇!大佬呀`我升f.1渣`我未老到f.5呀!!!!!
|