唉......
沒有kai子的存在! `真的會變得很悶
懷念還未畢業時 `在6a的生活
......
琴日又比老母嘈 `又話早d訓
唔想再比佢日嘈夜嘈 `勁煩的說!
唯有熜機 `之後入左廚房搵呀牛
點知尼個時候`鋒哥突如其來的sms比呀牛聽到 `說:;甘夜仲有人sms你呀*x*
之後又同媚媚+鋒哥sms `之後1點幾返左房`點知聽903`聽到吾想訓`因為吳君如講d野勁gag
之後熜機訓教 `到左今日11:11先起身 `落左m記食野
食完又返屋企 `係屋企0n左陣 `又出左kT `之後去左將軍o行街
頂呀媽吾順.x. `我明明就吾鐘意就係要話好`我升F.1啦 `我吾係小學生呀!
我吾洗用呀柔個隻書包嫁! `個陣仲比個售貨員話:;你今年幾大呀 ;`火到我
之後去左睇波鞋 `我想要個對又話吾係跑鞋`甘家下都無乜會係全白又係跑鞋既鞋嫁啦
跟住見到 la0sm!ddle既袋 `又話吾鐘意用牌子野返學-.- `甘家下樣樣都係牌子野嫁啦
咁個d背狼都係有牌子嫁啦`甘你又叫我睇= =
睇黎0utdo0r的美夢碎裂了/3\
返到去 `又係到嘈我頂`我岩岩至小學畢業 `老豆就問我:;你大個讀大學想讀咩
我小!!`我岩岩小學畢業渣 !`我都吾知我讀吾讀到間野就黎問我大學想讀咩
甘我家下乜野都吾知 `有咩科我係有興趣我都吾知 `想點呀=v=
姐係等於之後我老豆問我:;你大個結吾結婚?!
媽呀!`我小學畢業渣`我連中學都畢業你就問我結吾結婚做乜呀?!`救命呀
之後係到悶 `聽日又要神早流流去書展 |