琴日夜晚12點幾匿左係房睇漫畫..睇到1點幾
睇睇下...竟然呢個時間奶荳會sms我..小有小有
之後訓左啦..到左今朝早..10點半個陣..比老母嘈..:;喂 ...10點半啦..仲唔起身
即刻跳落地下..~之後我話:;車..2點去都得啦
媽子:;咁你係唔係想呀...我:;無野啦無野啦~~
之後睇下電話..奶荳sms黎
12點岩岩好到梁式芝.. 點知..打極比周晴都唔通
原來佢2點先去..- -
上到去..又要填表..又要買野..
痴線嫁 ..d書貴到媽媽都唔認得奶媽~~31xx..折左28xx
之後落返觀塘 ...去左kt m記食野
食食下...奶荳同化石又玩3lines了~~ ..
明顯地佢地打緊機了又 ......
之後老母鬧:;你都傾左幾耐啦bo ..無耐之下cut了線
之後去左買姐 ...奶荳竟然1點半先出...勁!
仲要兜左好耐先到..佩服他同他爸爸!!
返到去..又要執房了~~首先執書先~~
張d書搬哂出廳xd ..之後奶媽打黎啦又..1路執1路傾xd
之後佢話;;你呀媽返到黎會張你掟落街 =c=;;
跟住又+左奶媽入黎傾啦xd..比佢地傳染之下...唔執了..打機xd
打打下..呀哥返黎 = =...小魚都上黎
呀哥..呀哥佢竟然坐左我個位@@..仲打機==
話佢地低能仔..奶媽就打****啦 ,,呀哥就話:;無禮貌..- -<唔洗理佢
之後落街幫呀媽整d野..返到上去..呀哥同小魚竟然煮意大利粉
食完...奶荳同奶媽打黎...佢話:你頭先落左街咩 ..打比你..你呀哥話你落左街既
我心諗:;下..佢有打黎咩 ..妖..1定又係條友無講我知啦仆街
之後打左幾粒鐘機 ..先升到18lv .打個陣..
奶媽同我交易勁好笑..叫我比錢佢..我比1蚊佢kaka
跟住同mei打唯舞..好耐無玩lu..成個半月
點知..我本身嬴緊..就黎玩完啦~~無啦啦..全屋既電器竟然熜哂囉- -
我只可以有無奈+唔倨既心情用面對
開返個陣 ..仲要laglag地機我頂-3-
|