琴日呀me!問左1d好白痴既問題
好後悔點解我會+佢入去問屎鋒
唔通我ka! q左0.0
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -cut IT- - - - -
今日唔理點都好 ..今日闖去7仔到買水
妖..貴到嘔...惠康便幾多呀唔該!!
過左馬路..竟然屎鋒行我前面....
返到去,,岩岩6a上樓梯^^
之後搵呀瑩..呀瑩話:;琴日有條友用唔知屎鋒定kai樂個電話sd我愛您比我呀
聽到咪問佢拎電話囉..點知真係屎鋒個電話-______-"
之後又話想搵呀海問佢係邊個..最終都係無的
跟住上到去..係度問邊個sd..leo同屎鋒都唔應
但講真,,你地話唔係..我地點q知咁多先..係咪呀?!
到左ms李黎...發火lu又
之後呀sir黎..要交個專題..kaka我未交呀
之後d人又出哂位..我同呀瑩係度交換電話睇相
呀sir都唔知..過左陣..呀瑩出左去..d人又搞屎迪仔
咁我咪保管保管下佢囉..點知又比人搶我d野
咁我拎返啦...點知呀sir又以為我係度玩..又要罰抄
仆街啦唐老鴨...成件事唔知就係度亂講..無野呀您?
到左體育堂..傾傾下..呀柔又無啦啦講洪嘉謙..掃興囉唔該
返到去..半班比人罰企囉,,包括我..我小啦..家陣笑下都唔得
笑下心境開朗呀!!..由其我地呢個時間呀..笑多d好嫁
跟住又話咩咩咩答左問題又有得坐..小你老鼠
我同呀瑩題題都舉手又唔叫我地..你無野呀你條某利
小息個陣..小吉比左封信我..內容就唔講得
之後咪叫屎鋒唔好再蝦小吉囉
午膳個陣..呀瑩終於同左呀me!講佢同呀海既野
睇黎都係無乜野...食完飯..係度蘋果大戰掟舊石xd
跟住陪左呀瑩落3c..好好玩呀..之後又去左3d班勁多人囉
見到6號..佢竟然會笑=________=
返到去又悶..最後都係落返地下..去左跳繩區個邊hea..
點知6a落地下既得我1個女仔..仲有男仔
比人蝦囉又..石生既茄喱啡3人組很正呢
跟住又唔知點點點...星期一又要落返4樓做乜鬼乜鬼
又要執野同4年班掉級..
返到屋企頂唔順..好痴立立...沖左涼爽哂@@
近排我愛上左janice的心亂如麻..以往1樣
我囍佢d詞..聽左勁多次都唔厭囉 |