琴日3點比d雷聲+閃電嘈到起左身我頂
搞到訓唔著..出左廳到..點知娘親話;;紅雨呀家陣
肚餓去左搵野食 ..食完..再睇下..娘親已經訓左lu~~
返到房,,,唯有訓床尾=v= .最後都訓左了~
訓到9點幾起身..之後落街食野..食完返到上去
即刻換3啦...整野整到11點30分先出去..
點知5分鐘到左啟業..少有..慈雲山>啟業=5分鐘xd..好快呢!!
之後去搵呀柔啦..搵完就同呀潔 ..呀柔..12號1齊返
返到去..同呀雯傾計..點知佢又買左呀潔部電話= =
結果就知咩事啦 ...上到去
kaikai地嫁!!奶荳見到我仲要sms我-3-
之後見到陳嘉茹 ..想點呀..扮王雪盈呀家陣= =
落到去綵排..係度傾傾傾..傾傾下比人捉頭髮
痴線 ..梁少彤個d冇夾都唔捉..無野呀=c=
之後唔知點啦...
跟住老師放人..去wc個陣..奶荳話:;我sd左野比你
我返去睇..頂頂頂..又係個句= =
之後就正式啦..好多人..我終於見到娘親了
佢真係著我同小魚揀既3..返到去..同呀mei+佢前面個條友傾計
譚sir真西利..變魔術咁既款..魔術師=魔術+老師
上台個陣..見到老母..跟住有個舊生講野啦
竟然講拍拖= =..教壞我地呀!!
到左上台領獎個陣 ..老母用相機威脅我..勁無奈
之後呀mei話某條友黎左..望下5樓..係wo
都唔認得佢..唔識佢了xd
跟住就就就係表演啦 ..譚sir d gag好正呀
李sir退休了..點解要等到我地畢業先黎退休?!
走得啦..係度搵老師影相..又影左學校既野,,星期1再影過xd
同呀雯上左1樓個陣..奶荳打黎..傾左陣..見到黃生..即刻收線xd
但佢好似見到我傾電話..之後仲對住我地笑
影完學校就影老師啦,,影完就搵呀媽
點知呀媽又見到以前家姐個班主任..又傾左陣
睇黎比家姐以前個班主任..令到呀媽比我揀返梁式芝..所以決定了!!
我都係揀返梁式芝..之後奶荳再次打黎..唔記得左佢講咩了xd
之後去淘大買校服啦..買完就上左去買3啦
買左件3 ..之後搵丁字鞋
余太好好人!!幫我搵下1d無咁薯既丁字鞋^^
食完吉野家就返去了..
之後試校服啦..我頂..勁長= =
就黎氹到呀媽買條短d
但 .....唔見左校章-^-
|