這班ka!子 ..我們要過多久才1起見面?!
很掛念你地T^T ..很想親耳聽到你們搞的gag;
很想跟你們鬧交 ;'很想跟你們1起大笑
6a的ka!子們的樣子 ..開始模糊了.︹.
唯有靠班相看你地的樣子-x-''
在bpcs6年中 ..只有近2年;'是我笑得最多的時候!
......
今日真系`1字記之曰;:'悶
今朝早`真系早到爆就扎醒左`7點幾
之後又訓返 ..嘻`10點半`出到廳唔見左娘親`打電話!
跟住開機啦~`點知 ....點知開唔到個m0n A︹A
打左比呀牛`連佢都唔知點解0rz`之後落左叙苑食早餐
食完`去左中心買3個度吹水
超搞笑的!`返到上去 `繼續研究部機 `最後 ..失敗!無心機研究
之後3點幾 `出左去`拎左隻錶去整`整完就上樂華搵呀爺
食完`見到馬蹓熙 `又比3叔剃光頭xd
上左去樂惠店吹水 `吹完就閃左去apm
去左apm muj!到買筆盒 `買野買左$75 0rx
跟住就返慈雲山 `之後 ..問候左鋒哥個4仙xd
條友仲未上台 `只係增值 `太型了!我不得不佩服他xd
同媚媚傾左陣msn ..`有人話奶健得意-︺-
佢得意?尼個世界`都會有好得意的人士出現
哈 `期待孖女1齊爭仔!
之後部腦 `終於搞返好!!`都唔知呀爹點搞-_____-''
then ..就搵歌啦 `有首勁正! .森大哥的"'Never Say Ka!
好型! ..`首歌超gag ;:''Never say kai 潮童高嗌 '; Never say kai 潮童被屈機屈大xd
正爆! `之後就悶悶悶悶悶悶悶蛋了! |