今天是考試的最後一天, 開心→
我真的很,因為我們都可以在放學侯可以再返去玩
我返到屋企侯,
呀姨叫買零食,
因為所以我自己自願落去買,
我返去的時候,我想開門時,
有一個好靚女的小姐,她想上前幫我,但最後我都開到,
但一位靚女願意開門,我都係第一次見。
好靚女!^.^
不過在我們四個中,每一個都係靚女!