今日係我覺得起跌好大的日子,
我今日同吳天恩係PE堂嘈起上黍,
我當時好唔開心,我因黎m,
做sit-up我腹部會好痛,所以無做到!
我已經好唔開心,我好唔鍾意咩都做唔到既自己,
點之,因我數既方法,佢唔鍾意,我同佢嘈左起黍!
嘈左一震,我知道自己頂唔順,
再同佢嘈一定會同佢打起上黍,
所以,我唔同佢嘈,同soso講我要去廁所冷靜,
我去到廁所冷靜唔到,我即刻去用水冷靜自己,
我冷靜完後,我出左去,佢想同我講野,
但我同佢講唔好同我講野住,之後,
我都同左佢和好,雖然我都有d唔開心,
但因一件事,我開心反,我同soso做完健身後(其實無咩點做過) ,
然後,我反左屋企拎野,去智樂搭車返姨姨屋企,
信便幫牙姨買野,我係屈(神)氏買左支按摩膏,出左去後,
有一位40~50歲既姨姨or婆婆(佢睇起黍唔似婆婆級,但佢行為似,我都唔知點叫佢lu)
佢拎既膠袋爛左,我見無人幫佢,我上前幫左佢,
我好開心!
|