我好耐都無打qooza啦! 不過,我係這幾日think左好多野, 我發現自己好奇怪, 因為,自己見到朋友有bf,我都好開心 , 不過,自己同時都會好擔心,佢地會分開, 自己要做安慰她們的角色,我不想看到我的好友, 在我面前流淚,好怕這樣, 我怕我自己會因傷害我的朋友而恨男仔, 我知道自己係唔會放過傷害我朋友的男仔, 所以我都覺得自己好奇怪!!